Data: 2011-04-09 14:35:01
Temat: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
Od: Ikselka <i...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Sat, 09 Apr 2011 16:31:52 +0200, medea napisał(a):
> W dniu 2011-04-09 16:01, Ikselka pisze:
>> Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!
>>
>> http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_zg
inela__banki_umywaja_rece.html
>> "(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
>> wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
>> Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
>> miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
>> Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
>> Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
>> przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".
>>
>> PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
>> rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
>> bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
>> dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
>> dają krótką i lakoniczną odpowiedź.
>>
>> - Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
>> dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
>> klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
>> banku.
>>
>> - To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
>> się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."
>
> Po pierwsze - NTG
Jak to NTG? - przecież sprawa dotyczy bezpieczeństwa pieniedzy
indywidualnych obywateli, bezpieczeństwa ich finansów, czyli bezpieczeństwa
domowego.
> Po drugie - proponuję bojkotować bank PKO BP. Za całokształt.
>
Dlaczego bojkotować BP? Nie po to zamieściam link. Ku przestrodze - inne
banki nie lepsze, jakby co do czego.
|