Pieczywo a upławy

41. Data: 2010-06-01 21:49:26

Temat: Re: Pieczywo a upławy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Jun 2010 22:07:26 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Żona piekaża?

Ginekologa :->

42. Data: 2010-06-01 22:04:03

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-01 21:42, pawelj pisze:

> To ja proponuję przejżeć posty stokrotki w archiwum tej grupy. Było już
> sporo pytań podobnych do wymienionych przez ciebie.
>
> Jak czytam te pytania to się zastanawiam co trzeba mieć zamiast mózgu, żeby
> takie pytania wymyśleć. Trociny odpadają, próżnia też.

PrzejRZeć. Chyba Ci się ta Stokrotka udzieliła.

--
animka

43. Data: 2010-06-01 22:11:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 May 2010 23:05:04 -0700 (PDT), Izabela napisał(a):

> Upławy są zjawiskiem jak najbardziej normalnym u kobiety.

???

> [...]
> chlebie
> a bakterią lub grzybem drożdżakopodobnym i to najczęściej po kuracji
> antybiotykowej.
> Bywa również że powodują je(zapalenie pochwy) choroby przenoszone
> droga płciową,
> współżycie bez dostatecznej śliskości pochwy, mydło, środki zapachowe
> do miejsc
> intymnych,środki nawilżające, plemnikobójcze. Do dodatkowo czynnikiem
> sprzyjającym
> rozwojowi zapaleń pochwy objawiających się upławami jest:
> niedostateczna higiena,cukrzyca, obniżona odporność i

Sama normalność jak widać :>

> aś wymyśliła ;)

Aś wymyśliła.

44. Data: 2010-06-01 22:13:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 May 2010 10:34:58 +0200, Lepszy nowy Piotr napisał(a):

> Tak jakby było tu o czym dywagować.
> Można być tylko zażenowanym albo jeszcze bardziej zażenowanym,
> do czego bynajmniej się nie palę :-))
> Piotrek

Spokojnie, Piotr - paniom sie pomyliło cóś.

45. Data: 2010-06-02 06:57:29

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 00:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> ???

> Sama normalność jak widać :>

> Aś wymyśliła.

Spróbój na cpn-ie pod dystrybutorem olej ;)
Nie wiem do ucha do nosa - moze coś pomoże ;)))))

46. Data: 2010-06-02 19:10:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Jun 2010 23:57:29 -0700 (PDT), Izabela napisał(a):

> Spróbój

spróbuj

> na cpn-ie pod dystrybutorem olej ;)
> Nie wiem do ucha do nosa - moze coś pomoże ;)))))

To jakaś nowa teoria zapobiegawcza? - nie mam upławów, jestem nienormalna,
wiem, jak większość kobiet, które ich nie mają. A Ty jednak spróbuj u
ginekologa - może coś poradzi :->

47. Data: 2010-06-02 20:01:32

Od: "...izis..." <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 21:10, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> spróbuj

> To jakaś nowa teoria zapobiegawcza? - nie mam upławów, jestem nienormalna,
> wiem, jak większość kobiet, które ich nie mają. A Ty jednak spróbuj u
> ginekologa - może coś poradzi :->

;) oki skoro ty to radzisz to myślę, że muszę,
moze kiedyś ci dorównam z niemaniem upławów...wiesz, ze
przecież że cie wielbiem ;)))))

48. Data: 2010-06-02 21:44:23

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-02 22:01, ...izis... pisze:

> ;) oki skoro ty to radzisz to myślę, że muszę,
> moze kiedyś ci dorównam z niemaniem upławów...wiesz, ze
> przecież że cie wielbiem ;)))))

Jadwigo Adamie kolino + inne nicki...! Ciebie nie da się nierozpoznać.

--
animka

49. Data: 2010-06-02 22:05:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Jun 2010 13:01:32 -0700 (PDT), ...izis... napisał(a):

> ;) oki skoro ty to radzisz to myślę, że muszę,
> moze kiedyś ci dorównam z niemaniem upławów...wiesz, ze
> przecież że cie wielbiem ;)))))

Jak tylko dostanę upławów, to Cię powiadomię i złożę samokrytykę...

50. Data: 2010-06-06 17:49:48

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co oni dodają do pieczywa, że po pieczywie kobiety mają upławy?
> Po pieczywie mocno razowym, lub pieczonym w domu nie ma.

Stosuj tampony zamiast pieczywa, to upławy znikną.

Podagra
Kawa (mielona) a serce
jak zbadać HSV (HHV) ?
HCV a sport