Pieczywo a upławy

31. Data: 2010-06-01 19:42:45

Temat: Re: Pieczywo a upławy
Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak przeglądam ten wątek i z podziwienia wyjść nie mogę - proponuję
> następne równie budujące wątki w tym stylu: "Wpływ wędlin na krotność
> jajeczkowania nieródek", "Korelacja między terminami siewu zbóż a wysypem
> krostek przed okresem", "Mleko UHT a płeć płodu" oraz "Wpływ odmiany
> szpinaku na kwasowość środowiska pochwy" itd.

To ja proponuję przejżeć posty stokrotki w archiwum tej grupy. Było już
sporo pytań podobnych do wymienionych przez ciebie.

Jak czytam te pytania to się zastanawiam co trzeba mieć zamiast mózgu, żeby
takie pytania wymyśleć. Trociny odpadają, próżnia też.

--
pawełj

32. Data: 2010-06-01 19:46:19

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja proponuję przejżeć posty stokrotki w archiwum tej grupy. Było już
> sporo pytań podobnych do wymienionych przez ciebie.
>
>...zastanawiam co trzeba mieć zamiast mózgu, żeby takie pytania wymyśleć.

Nie ma głupih pytań, są tylko głupie odpowiedzi.
A co do pytania na wstępie, to akurat łatwo sprawdzić,
wystarczy tydzień , nie wczasie okresu, nie jeść pieczywa.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

33. Data: 2010-06-01 19:51:21

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01-06-2010 21:46, Stokrotka pisze:

> Nie ma głupih pytań, są tylko głupie odpowiedzi.

Czy jak stanę na torach i chwycę się trakcji to pojadę jak tramwaj?

--
Maddy

34. Data: 2010-06-01 19:51:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Jun 2010 21:46:19 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Nie ma głupih pytań, są tylko głupie odpowiedzi.
> A co do pytania na wstępie, to akurat łatwo sprawdzić,
> wystarczy tydzień , nie wczasie okresu, nie jeść pieczywa.

Coś Ci powiem: idź Ty do ginekologa, a nie zwalaj na pieczywo,

35. Data: 2010-06-01 19:54:22

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01-06-2010 21:51, Ikselka pisze:

> Coś Ci powiem: idź Ty do ginekologa, a nie zwalaj na pieczywo,

Jakby ona czasem poszła do lekarza i potem zrobiła jak kazał to by nie
miała o czym na grupie pisać.
Straciłaby sens życia.

--
Maddy

36. Data: 2010-06-01 20:06:41

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby ona czasem poszła do lekarza i potem zrobiła jak kazał to by nie
> miała o czym na grupie pisać.
> Straciłaby sens życia.
Następna z alergią na stokrotki.
Weź zyrtek, albo allertec.

A jak bym wypełniała wszystko co zalecają medycy,
to bym już dawno była na tamtym świecie.

Pszynajmniej raz mało co mnie tam nie wyprawili.

37. Data: 2010-06-01 20:07:26

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś Ci powiem: idź Ty do ginekologa, a nie zwalaj na pieczywo,
Żona piekaża?

38. Data: 2010-06-01 20:15:47

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 21:51, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> Czy jak stanę na torach i chwycę się trakcji to pojadę jak tramwaj?
>
> --
> Maddy

Nie...ale na pewno zrobisz sobie darmowe elektrowstrząsy ;))))

39. Data: 2010-06-01 21:16:07

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Następna z alergią na stokrotki.
> Weź zyrtek, albo allertec.
>
> A jak bym wypełniała wszystko co zalecają medycy,
> to bym już dawno była na tamtym świecie.
>
> Pszynajmniej raz mało co mnie tam nie wyprawili.
I tylko w dekielek przygrzało? Ostatni zwój ci chyba wyprosotwało.

Nie jest cięzko zapamiętać, że po "p" pisze się "rz'. Tylko dwa słowa się
inaczej pisze. To trudne nie jest.

--
Pawełj

40. Data: 2010-06-01 21:17:24

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żona piekaża?

PiekaRZa. Wymienia się na r -to też nie jest trudne do zapamiętania. Nawet
jeden prosty zwój w głowie powinien dać radę.

--
PawełJ

Podagra
Kawa (mielona) a serce