Pieniactwo...

21. Data: 2012-02-08 08:30:03

Temat: Spieniacze do mleka.
Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej z mi znanych (a przełazi przez moje łapy sporo sprzętu) spienia
osobny spieniacz elektryczny w formie ganuszka, polecam model Nespresso
Aeroccino+ Milkfrother, mleko z niego jest po prostu ZAJESMACZNE i spienione
do trwałej mikropiany.
Robi to na gorąco lub na zimno, wedle życzenia.
Generalnie ze spieniaczami mleka jest tak, że więcej zachodu zajmuje dbanie o
ich higienę (czyszczenie, mycie, odtykanie) niż samo spienianie mleka.
Myslę, ze jak ktoś dojdzie do odpowiednie jwprawy to podobny efekt osiągnie
ręcznym za 10 zł spieniaczem ze sprężynką na końcu, jak wiadomo ćwiczenie
czyni mistrza.

-----

22. Data: 2012-02-09 01:14:09

Temat: Re: Pieniactwo...
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" jgtacj$t0u$...@i...gazeta.pl

> Na pewno lepsza od kawy z mlekiem.

Widziałem dziś spieniacz w Makro -- chyba około 600 złotych,
ale nie pamiętam, czy brutto, czy netto. ;) Na jeden kubek,
na jedną filiżankę. :) Ale z aż 3 trybami, w tym i z samym
gotowaniem.

A natchnienie czerpię ze spieniacza sprzedawanego przez
Rossmanna -- 10 razy tańszego.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

w czym zaprojektować zabudowy
zapowietrzone grzejniki
Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Głupie pytanie
czym uszczelnic?