Piergiorgio Welby - mowa

1. Data: 2006-12-21 18:01:28

Temat: Piergiorgio Welby - mowa
Od: "kesser" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Piergiorgio Welby zmarł dziś, zrealizowała się jego wola.
Zastanawia mnie jak działał ten komputer za pomocą którego mógł
Welby mówić? Czy podłączony był do strun głosowych? Przecież
Welby byl podłączony przez krtań a to chyba utrudnia mowę?

2. Data: 2006-12-22 16:59:45

Temat: Re: Piergiorgio Welby - mowa
Od: "Piotr P." <p...@N...plSPAMU> szukaj wiadomości tego autora

kesser wrote:
> [...]
> mówić? Czy podłączony był do strun głosowych? Przecież Welby byl
> podłączony przez krtań a to chyba utrudnia mowę?

"61-letni Piergiorgio Welby nie napisał listu sam. Słowa podyktował
żonie przez specjalny komputer, który czytał z ruchu jego powiek."

za:
http://www.gazetawyborcza.pl/1,75248,3809380.html

Problem.
Chemia a zgrożenie życia.