Piernik świąteczny dojrzewający

111. Data: 2016-12-29 17:48:08

Temat: Re: Piernik świąteczny dojrzewający
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> Probuję zachować kulinarny temat grupy.
>
> Ale zauważ - dla Ewy to "jednostka z zerami"...
> Szkoda, że dla jej idoli pozostaje kopiowanie idei tej jednostki, zero
> inwencji...
> Intelektualne dno.
> "500+ dla wszystkich" - chwalebne, ale wtórne. "Wystarczy przestać kraść"
> - znajdą się pieniądze nawet pod rządami "opozycji" (bo przeież PO już się
> grzebie).
>
> Dla mnie to żenujące - zero szans na kolejną partię rządzącą. PiS przez
> kolejną kadencję to nie jest dobry pomysł.
> Czy naprawdę PiS nie ma intelektualnej konkurencji?

Chyba żadnej. Albowiem pospólstwo wyśpiewujące piosenki z blokowanej przez
siebie sejmowej mównicy na pewno nią nie jest.

--
XL

112. Data: 2016-12-29 21:48:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.12.2016 o 16:23, Trefniś pisze:

> [...]
> przepisu stricte, a opisane modyfikacje już temu przeczą jednoznacznie.
> Złośliwie napisałbym, że piernik "z Biedronki", ale wierzę w

Nie radzę zakupów przez internet, bo stanowisz doskonały target dla
marketingowców.

> Na pewno potrafi upiec "piękny jak ze sklepu".

No ba! Wreszcie udał mi się chleb "jak z Biedronki", na samym zakwasie,
własnoręcznie wyhodowanym:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b5d46cda610b04ee
http://www.fotosik.pl/zdjecie/45d5264dd43fded1
(tym razem cyknięte aparatem, to powinno się bardziej spodobać, he he).

A co do "sześciu zer" - z niecierpliwością oczekuję wizyty prokuratury.
Najlepiej o szóstej nad ranem.

Ewa

113. Data: 2016-12-29 22:30:24

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A co do "sześciu zer" - z niecierpliwością oczekuję wizyty prokuratury.
> Najlepiej o szóstej nad ranem.

Po mnie też ani chybi przyjdą, by przesłuchać (przynajmniej) jako świadka.
Bo o ile mnie pamięć nie myli, obrazek ten został eksponowany specjalnie
jako ilustracja do odpowiedzi na jakąś moją tu pisaninę. To samo zresztą
można powiedzieć o najmniej połowie z tak tu podziwianego zestawu.

Gdyby mi się jakimś cudem udało z tego wywinąć, to obiecuję przysyłać paczki
żywnościowe. Literatura przedmiotu podaje, że tradycyjnym składnikiem paczki
powinna być cebula. Historia teraz przyspieszyła, a tradycje rodzą się na
naszych oczach. Tutaj jest miejsce najbardziej odpowiednie, by zawczasu
omówić i przygotować menu, jakie dzisiaj powinno się w przesyłce znaleźć.
Ośmiorniczki i pasztet -- to oczywiste. Ale co jeszcze?

Jarek

--
-- Po pierwsze, wagon aresztancki winien posiadać kraty ochronne. To jest takie
jasne jak słońce i wagon nasz kraty przepisane posiada. Siedzimy za doskonałymi

114. Data: 2016-12-29 22:52:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jako ilustracja do odpowiedzi na jakąś moją tu pisaninę. To samo zresztą
> można powiedzieć o najmniej połowie z tak tu podziwianego zestawu.

Ty podżegaczu! Elemencie wywrotowy Ty!

W istocie jest to "zestaw" powstający na potrzeby mojego usenetorysu. ;)

> [...]
> omówić i przygotować menu, jakie dzisiaj powinno się w przesyłce znaleźć.
> Ośmiorniczki i pasztet -- to oczywiste. Ale co jeszcze?

Oczywiście jakiś stary pierniki by mi się tam przydał.

Ewa

115. Data: 2016-12-29 23:38:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A co do "sześciu zer" - z niecierpliwością oczekuję wizyty prokuratury.
> Najlepiej o szóstej nad ranem.

Chyba Ci się regulamin i moderacja na Fotosiku z czymś innym po...ły.
Histeria?

http://www.fotosik.pl/czytelnia/regulamin
Rozdział 2, punkt 11.

--
XL

116. Data: 2016-12-29 23:47:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Ty podżegaczu! Elemencie wywrotowy Ty!

Podżegać i wywracać po usenetach jest daleko bezpieczniej, niż robić to
samo fotosikami. Tu nie ma jakichś tam jedenastych punktów regulaminu,
więc da się do woli wzywać do nienawiści rasowej i wyznaniowej. Można
robić rzeczy uznane powszechnie za naganne, społecznie niewłaściwe.
Można pochwalać faszyzm albo wzywać do przemocy i obrażać wszelkie ludzkie
uczucia. Jeśli wejdzie się w grupę ludzi kulturalnych, to można poczuć
komfort -- bo nie będą oni za każdym razem poszukiwać słowników, które
opisują słowa mogące dostatecznie obelżywie określić takie postępowanie.
Ludzie ci po prostu skorzystają z dobrej okazji, by milczeć.

> W istocie jest to "zestaw" powstający na potrzeby mojego usenetorysu. ;)

Jakimś zrządzeniem połowa tego "zestawu" łączy się w różny sposób z plikiem
~/News/My_Posts mojego komputera. Ot, weźmy choćby te tulipany (24.12.2014
i dalej, aż do 12 maja). Rzeczywiście powstała tradycja -- w tym roku też
w Wigilię sadziłem tulipany! A mam zamiar jeszcze w Sylwestra i w Nowy Rok.
Dobrych tradycji nigdy dosyć!

Poczekajmy aż sytuacja dojrzeje.

Jarek

--
-- O widzisz, tak wygląda kapuś.
-- Proszę pana!

117. Data: 2016-12-30 11:15:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opisują słowa mogące dostatecznie obelżywie określić takie postępowanie.
> Ludzie ci po prostu skorzystają z dobrej okazji, by milczeć.

Dokładnie. Własne wymysły lepiej zmilczeć.
--
XL

118. Data: 2016-12-30 11:24:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczekajmy aż sytuacja dojrzeje.

Słuszna uwaga.

--
XL

119. Data: 2016-12-30 15:31:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc da się do woli wzywać do nienawiści rasowej i wyznaniowej. Można
> robić rzeczy uznane powszechnie za naganne, społecznie niewłaściwe.

W dodatku - w przeciwieństwie do Usenetu - na fotosikach wszystko jest
skrupulatnie liczone. Wygląda na to, że w ciągu mijającego roku
nawołałam do nienawiści już ponad 50 razy! Myślę, że jakieś 20% z tego w
ciągu ostatniej doby.

> [...]
> opisują słowa mogące dostatecznie obelżywie określić takie postępowanie.
> Ludzie ci po prostu skorzystają z dobrej okazji, by milczeć.

Czasem trudno się zdecydować, co gorsze - czy milczenie, które ktoś
mógłby wziąć za ciche przyzwolenie, czy dyskusja, którą się różne
brednie sankcjonuje.

> Jakimś zrządzeniem połowa tego "zestawu" łączy się w różny sposób z plikiem
> ~/News/My_Posts mojego komputera. Ot, weźmy choćby te tulipany (24.12.2014
> i dalej, aż do 12 maja).

Pomyślałby kto, że zbierasz na mnie haki.

> Rzeczywiście powstała tradycja -- w tym roku też
> w Wigilię sadziłem tulipany! A mam zamiar jeszcze w Sylwestra i w Nowy Rok.
> Dobrych tradycji nigdy dosyć!

A moje tulipany - tradycyjnie - zaczynają już kiełkować.

> Poczekajmy aż sytuacja dojrzeje.

Pojawiło się dla mnie światełko w tunelu - nastały takie czasy, że
prokuratura sama występuje o zmniejszenie kary dla nawołujących do
nienawiści. Może piernik nie będzie już potrzebny, zwłaszcza że prawie
zjedzony.

Ewa

120. Data: 2016-12-30 18:27:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Słuszna uwaga.

Zdjęcie usunięte. Sytuacja dojrzała znaczy.

--
XL

Dziś prawdziwej żywności...
Niemcy robią zapasy.
Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?