Pikantna zupa- Polecam

1. Data: 2002-10-30 15:58:28

Temat: Pikantna zupa- Polecam
Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Bylam z mezem w sobote u kolegi na urodzinach i tam podano dziwna dla mnie
(bo z migdalami i rodzynkami) ale przepyszna zupe. Wczoraj dostalam przepis
a dzis sama go wyprubowalam, i polecam jako latwe i pyszna zupe. My jedlismy
to z chlebem

Oto przepis:

PIKANTNA ZUPA

1/2 kg miesa mielonego, łyżka gotowanego ryżu, 2-3 ząbki czosnku, jajko,
3 cebule, 2 strąki czerwonej papryki, 15 dag pieczarek, 5 korniszonów, garść
rodzynków, łyżka zmielonych migdałów, mielone ziele angielskie, 2 łyżki ziół
prowansalskich, 1/4 l. rosołu. 1/8 l. śmietany, sól, pieprz, olej.

Mięso mielone mieszamy z jajkiem i przyprawiamy. Dodajemy ryż i mielone
migdały. Formujemy małe kuleczki, obsmażamy na oleju. Zalewamy rosołem
podsmażoną cebulę, korniszony pokrojone w plasterki, rodzynki i zioła
prowansalskie, dusimy razem ok. 5 minut. Dodajemy kuleczki mięsne i
pokrojona w paski paprykę. Gotujemy zupę około kwadransa. Dodajemy do
gotującej się potrawy gotujące się pieczarki. Przyprawiamy, polewamy
śmietaną i mieszamy.

Smacznego !!!

Mam(q)a

PS. Jezeli ten przepis juz sie kiedys pojawil to przepraszam.

1. Data: 2002-10-30 19:42:51

Temat: Re: Pikantna zupa- Polecam
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mamqa <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:apovjn$k71$...@n...tpi.pl...

<ciach>>

> PS. Jezeli ten przepis juz sie kiedys pojawil to przepraszam.

Nie przypominam sobie. Bardzo oryginalny i ciekawy. W sam raz na rozwiazanie
problemu, co by tu podac czego jeszcze nie bylo. ;o)

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-10-30 23:47:11

Od: "izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

i polecam jako latwe i pyszna zupe. My jedlismy
> to z chlebem
ha, juz wiem co na obiad jurto - zupka...

Iza

1. Data: 2002-10-31 09:26:02

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

on 30-10-02 16:58, mamqa at m...@w...pl wrote:

> [...]
> (bo z migdalami i rodzynkami) ale przepyszna zupe. Wczoraj dostalam przepis
> a dzis sama go wyprubowalam, i polecam jako latwe i pyszna zupe.
--------
O, super brzmi... Ponoc dzisiaj maja placic (witaj, sklepie:))), to pojutrze
bym to sobie wykonala, bo brzmi zachecajaco bardzo:) A pojutrze, bo jutro
piatek. Kurczaczek od Irka Kochanego bedzie w robocie, w ramach robienia
miejsca w zamrazalniku... Nie, zebym byla tak zaopatrzna, ale mam
nadprogramowego psa, ktorego pan bardzo kocha. A pies kocha jesc. I tak 3/4
zamrazarki zajmuja kosci (pan Klary kupil ich wiecej, zeby mojemu psu nie
bylo smutno...:)

Gosia
_____________________
Mezczyzni kochaja jesc. Niekiedy kochaja takze kobiete. Nigdy jednakze nie
kochaja jej bardziej niz jesc

1. Data: 2002-10-31 18:32:32

Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pokrojona w paski paprykę. Gotujemy zupę około kwadransa. Dodajemy do
> gotującej się potrawy gotujące się pieczarki. Przyprawiamy, polewamy

ale narobiłaś mi smaka :)

1. Data: 2002-11-01 11:25:38

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ale mam
> [...]
> _____________________
> Mezczyzni kochaja jesc. Niekiedy kochaja takze kobiete. Nigdy jednakze nie

Witam!
Moj pies ..nie suczka tez kocha swego pana i jesc tez lubi jak pan jej ugotuje.
A co powiesz jak ja kocham gotowanie a jedzenie ograniczam na poziomie
smakowania w trakcie gotowaniea?!A bardziej od jedzenia kocham kobiety!
Poniewaz jestem zupozerny to podany przepisik jako naprawde orginalny w
najblizszem czasie wyprobuje.

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2002-11-01 11:26:26

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ale mam

1. Data: 2002-11-01 11:29:16

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ale mam

1. Data: 2002-11-01 14:00:32

Od: "Fibro" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ziół
> prowansalskich, 1/4 l. rosołu. 1/8 l. śmietany, sól, pieprz, olej.

Wybcz ale chciałbym sprostowanie bo wyglada apetycznie ale czy tego
rosolu to tylo szklanka? To malo wyjdzie i jakie papryczki?
Pozdrawiam Fibro

1. Data: 2002-11-01 14:04:22

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smakowania w trakcie gotowaniea?!A bardziej od jedzenia kocham kobiety!
> Poniewaz jestem zupozerny to podany przepisik jako naprawde orginalny w
-----------
Powiem, ze ta sygnaturka tyczy sie normalnych ludzi. Maniacy nie wchodza w
gre:))) Jest to tez wyraz holdu, zlozony mojemu, ktory pojal idee
wedkarstwa: Gosia na rybach=wiecej ryb w panierce serowej:)))

Gosia, maniaczka na kilku polach
Mezczyzni kochaja jesc. Niekiedy kochaja takze kobiete. Nigdy jednakze nie
kochaja jej bardziej niz jesc.

pochwalę się żeberkami
Ksiazka o jedzeniu:-)
lasagne - przysmak włoskiej mafii ;)