Chwale sie [P]

1. Data: 2002-10-30 16:35:32

Temat: Chwale sie [P]
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja zupa eksperymentalna nie wyszla jak zupa tylko taka brejko-maczanka
gesta z chlebusiem papusiana.
Soczewice ugotowalam (nie wiedzialam ze AZ TAK BARDZO PECZNIEJE),
przeplukalam, zalalam bulionem warzywnym. W rondelku podsmazylam cebulke,
jakas resztke kielbasy, resztke jakis wedlin, boczkow i zolta papryke.
Wrzucilam do rondelka z soczewica, gotowalam. Poteem puszke pomidorkow
krojonych wrzucilam. Potem male kluseczki zrobilam (maka, jajko) i dodalam.
Na koniec doprawilam na ostro lyzeczka sambal olelka i zagescilam odrobinka
maki bo z mezem lubimy takie geste :). Ahhh i na koniec wkroilam 4 zabki
czosnku co by takie zimowe bylo ;).
Pelna obaw sprobowalam, jak dla mnie pycha. Potem czekalam na meza z drazcym
sercem bo on cos chyba nie lubi jak za duzo grupe czytam...;).
Podalam i powiedzial ze dobre. Jedynym mankamentem posilku bylo to ze wpadlo
mi tam kawalek skorupki od jajeczka ale to tez przebolal.
Wiec jestem szczesliwa, polecam wszystkim bo jak dla mnie bomba!!!

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-30 17:17:55

Temat: Re: Chwale sie [P]
Od: "bazyli4" <b...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Moja zupa eksperymentalna nie wyszla jak zupa tylko taka brejko-maczanka
> gesta z chlebusiem papusiana.

A to spróbuj jeszcze następnym razem przesmażyć tą soczewicę na ostrym
ogniu i minimalnej ilości oleju (ale nie na sucho) z dodatkiem pikantnej
papryki przed gotowaniem.

Pychotka.

Pzdr
Paweł

1. Data: 2002-10-30 23:15:11

Od: "izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to spróbuj jeszcze następnym razem przesmażyć tą soczewicę na ostrym
> ogniu i minimalnej ilości oleju (ale nie na sucho) z dodatkiem pikantnej
> papryki przed gotowaniem.
Zanim smazyc bedziesz soczewice - podsmaz cebule na brazowo i dopiero po tym
ja dodaj.

Iza

1. Data: 2002-10-31 07:43:00

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec jestem szczesliwa, polecam wszystkim bo jak
dla mnie bomba!!!
=============
Zwracam honor

waldek
=============

1. Data: 2002-10-31 08:00:02

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
| dla mnie bomba!!!
| =============
| Zwracam honor
|
| waldek
| =============

:))))))))))))))))))
| ----------------------------------------------------
-----------------
walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-31 10:01:31

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

walkie:
> [...]

> mi tam kawalek skorupki od jajeczka ale to tez przebolal.
> Wiec jestem szczesliwa, polecam wszystkim bo jak dla mnie bomba!!!

no to przygarniać nie trzeba. Fajnie, że wyszło. Aha, coś podobnego
(tylko inaczej ;-)): zupa soczewicowa i coś w rodzaju lanych klusek
(Spätzle), to specjalność szwabskiej kuchni. Do tego parówka i gotowany
boczek w plasterkach. Będę sprawdzał za 2 tygodnie. Jadę do Stuttgartu
na wyżerkę, twu, targi.

Waldek

1. Data: 2002-10-31 11:28:04

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To wyczuwaj co oni tam wciepali do gara i sie podziel :))). Przygarniac nie
trzeba :)))))

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl