niezastąpiona sałatka :)

1. Data: 2002-10-30 18:41:39

Temat: niezastąpiona sałatka :)
Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem nowa na tej grupie i nie wiem czy ktoś pisał już o takiej sałatce:
zaczynam:

-puszka kukurydzy
-puszka ananasów
-30 lub 40 dkg szynki prasowanej
-majonez (najlepiej babuni)

odsączone ananaski pokroic w kosteczke, szynke rowniez, dodac kukurydze,
majonez i jeść, jeść, jeść!!!
Jest przepyszna i przedewszystkim łatwa i szybka do zrobienia. Idealne dla
niespodziewanych gośći. Wymyśliła ją moja mama ale z pewnością ktoś już ją
robił.
Mogę Was zapewnić że zniknie ze stołu w zastraszającym tempie. Zawsze ją
przyrzadzam na różne imprezki i znika jako pierwsza.

P.S. wszystkich sladników ma być mniej więcej po tyle samo.

Gorąco pozdrawiam i życzę smacznego.

1. Data: 2002-10-31 07:42:22

Temat: Re: niezastąpiona sałatka :)
Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cichutka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyrzadzam na różne imprezki i znika jako pierwsza.
>
> P.S. wszystkich sladników ma być mniej więcej po tyle samo.

do tego dodaj jeszcze seler- taki ze słoika, odsączony z zalewy i żółty ser.
szynka i żółty ser pokrojone w paski. ta wersja jest niesamowita - można
jeść bez końca - seler nadaje pysznego smaku całej kompozycji.
plecam
pozdrawiam
@gi

1. Data: 2002-10-31 07:44:46

Temat: Re: niezast&plusmn;piona sa&sup3;atka :)
Od: b...@w...pl (MiKa) szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:

> [...]
> szynka i żółty ser pokrojone w paski. ta wersja jest
niesamowita - można
> jeść bez końca - seler nadaje pysznego smaku całej

Witaj Cichutka :)))
Z czosnkiem tez jest dobra, a w ogóle ile produktów,
tyle wersji ;)
Pozdrowienia
MiKa

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

Chwale sie [P]
Pikantna zupa- Polecam