Płacenie rachunków przez internet

11. Data: 2007-07-11 08:22:20

Temat: Re: Płacenie rachunków przez internet
Od: Longus <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KDK napisał(a):
> Użytkownik "emarcin" <e...@p...com> napisał w wiadomości
>
> Nie wiedziałem, że też można - skąd dane wziąłeś ?. Tylko abonament opłacam
> na poczcie.

http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
inanse&F=RTV

pozdr.
Greg

12. Data: 2007-07-11 08:41:42

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-07-10 19:47, Niejaki/a xEM bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

Stare, ale ciagle aktualne haslo:
mBank i zaden inny! ;-)
Uzywam od lat i bez problemow.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

13. Data: 2007-07-11 08:42:23

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-07-10 19:56, Niejaki/a Big Jack bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> powiem tyle, że może nie zawsze jest to najtańsze, ale na pewno
> najwygodniejsze.

A co jest suma sumarum tansze ???

14. Data: 2007-07-11 08:43:21

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-07-10 20:32, Niejaki/a emarcin bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Warto znaleźć bank w którym wszystkie przelewy są darmo,
> co w dobie walki o klienta nie jest takie trudne.

A ile placisz za utrzymanie konta ? Bo moze warto znalezc taki bank
gdzie biorac pod uwage wszystkie oplaty bedzie najtaniej ?

15. Data: 2007-07-11 08:45:20

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-07-11 09:03, Niejaki/a KDK bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Nie wiedziałem, że też można - skąd dane wziąłeś ?. Tylko abonament opłacam
> na poczcie.

Na mojej poczcie spytalem o nr tel. do instytucji ktora rozlicza
platnosci za abonament, zadzwonilem tam, podalem moje dane a oni podali
mi numer konta i co trzeba wiecej do szczescia ??? ;-)

16. Data: 2007-07-11 08:47:04

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-07-11 10:22, Niejaki/a Longus bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
inanse&F=RTV

O! Za czasow gdy ja pozyskiwalem dla siebie numer rachunku tego nie
bylo. Mile! ;-)

17. Data: 2007-07-11 09:37:12

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> A co jest suma sumarum tansze ???

u mnie konto i zlecenia stale.
jedyny koszt to utrzymanie konta(w sumie to chyba max 7 zł), zlecenia stale,
zlecenia zaplaty, przelewy mam za darmo wiec nic mnie nie kosztuje placenie
za wszystkie media przez net.

--
pzdr
piotrek

18. Data: 2007-07-11 10:53:42

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-07-11 11:37, Niejaki/a Piotrek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> jedyny koszt to utrzymanie konta(w sumie to chyba max 7 zł),

to ja za to mam 14 przelewow ;-) a za konto nic nie place

19. Data: 2007-07-11 11:37:03

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> to ja za to mam 14 przelewow ;-) a za konto nic nie place

no widzisz, wiec moim zdaniem tak czy inaczej tansze jest posiadanie konta i
przelewanie kasy przez internet niz chodzenie do okienka na poczcie:)

o czasie straconym na chodzenie nie mowie:)

--
pzdr
piotrek

20. Data: 2007-07-11 12:01:48

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> to ja za to mam 14 przelewow ;-) a za konto nic nie place

He, he a na poczcie to chyba 2-3 przelewy.

Pozdrawiam emarcin

Kuchenka mikrofalowa - oslona magnetronu
szukam ekipy do robot fundamentowych okolice Krakowa
w Poznaniu znaleziono papugę!
Grupa dyskusyjna budowanie
Fresk - knajpka