Płyny do kąpieli

Data: 2003-02-13 08:27:02
Temat: Płyny do kąpieli
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

O tym chyba jeszcze nie klikałyśmy :))
Co polecacie, co lubicie i dlaczego? :)
Ja długie lata byłam wierna Ives Rocher "zielone pomidory", ale jakies
póltora roku temu zaprzestano jego produkcji :((((
Teraz "zastępczo" lubię IR "czarna porzeczka".
Nie wiem czy mają one jakies cudowne działanie, bo ja ich namiętnie używam
ze względu na zapach.
Lubię też Dove "Silk". Zreszta tak jak mydła Dove. Za nimi przemawia to, ze
dermatolodzy polecają używanie ich produktów przy jakimkolwiek przesuszeniu
skóry i innych z nią problemów.
Ostatnio tez wypróbowałam Nivea "Milk & HOney", ale jakos mnie nie
zachwycił. Denerwowało mnie, ze juz podczas kąpieli skóra w dotyku była
"śliska". Dziwne uczucie...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656