Po co sie modlic?

101. Data: 2019-06-02 02:24:23

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-01 02:09, Pszemol wrote:
> [...]
> Nie będzie mógł otwarcie posiadać antykoncepcji, kondomów,
> nie będzie w stanie poprosić rodziców o kasę na pigułkę
> i efekt będzie taki, że zajdzie w ciążę i będzie robił aborcję,
> oczywiście też po kryjomu. Do takiej hipokryzji prowadzi
> właśnie relgia że więcej pozamałżeńskich ciąży i aborcji
> jest w krajach katolickich, gdzie pozory o "czystości" są
> dla ludzi wymuszane przez standardy religijne...
> Wszystko, czegoście nie uczynili najmiejszemu z braci moich, mieście nieuczynili
> p.s. No brawo - wreszcie jakieś zdanie od siebie napisałeś,

Nie wiem skąd czerpiesz wiedze o Katolicyzmie, czy Chrześcijaństwie, ale
wygląda, że to jakieś laickie źródło, albo z coś z tzw. 'drugiej reki'.
Nie rozumiesz podstawowej różnicy którą cechuje się katolicyzm.
To nie są prawa, jak w niektorych religiach, to są jedynie propozycje
zasad moralnych.

Katolicy to tacy sami ludzie, jak inni, gotowi rżnąć, gwałcić i rabować,
jednak jest coś co ich przed tym, (przynajmiej troche), powstrzymuje. To
tzw. sumienie. To ewenement w porównaniu z innymi religiami.
Chrześcijaństwu a w szczególności, Katolicyzmowi zajęło blisko 1000 lat,
aby z barbarzyńców, którzy zamieszkiwali postromańską Europe zrobić
społeczność, która zaczęła odczuwać miłosierdzie, wybaczanie win i co
najważniejsze, wspólnote. Tą wspólnote można wyrazić najprościej cytatem
z nowego Testamentu: 'Wszystko coście uczynili najmiejszemu z braci
moich, Mnieście uczynili' i 'Wszystko, czegoście nie uczynili
najmiejszemu z braci moich, Mnieście nie uczynili'.

Kościół katolicki, w odróżnieniu od innych wyznań, stoi w dość złożonej
sytuacji z powodu stawiania tych samych wymagań moralnych przed
rzadzonymi, jak i przed władzą. To położenie spowodowało, że gdzieś w XV
czy XVI wieku rozpoczęła się walka o podporządkowanie hierarchi
kościelnej pod struktury władzy monarszej, czy innej państwowej.

Na koniec, możesz uważać to za ścieme, ważne jest abyś przynajmiej
troche, starał się żyć zgodnie z przykazaniami, typu: nie zabijaj, nie
kradnij, nie cudzołóż, itd...

102. Data: 2019-06-02 02:30:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-01 02:48, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Streszczenia nie dałem rady strawić... Ty to nazywasz zwięzłą formą???

Tak właśnie powstają luki w wiedzy.
Nie masz czasem wrażenia, że na pewne treści zostałeś już skutecznie
'zaimpregnowany' i reagujesz na nie na poziomie animalnym?
Tym samym odcinasz się od możliwości posiadania własnych przemyśleń a
wiedze i opiniet, opierasz na istniejących autorytetach i paradygmatach.

//moze jednak, zmuś się i bez emocji przeczytaj to ze zrozumieniem i
pomyśl, że czasem, jakiś autor, musi tak właśnie napisać we wstępie, aby
go nie 'zgrilowali' za to co napisał dalej.

103. Data: 2019-06-02 02:43:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-01 06:23, gazebo wrote:
> [...]
-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> ze co?

Chodzi o to, że jak nie będziesz głosował za BreXit'em, to wkrótce
dostaniesz urzędowy nakaz wygenerowania sobie w sobie, jakiejś nowej
nieznanej jeszcze płci.

A jak się pogorszy, to może nawet kiedyś, dostaniesz propozycje, aby
wyrzec się człowieczeństwa, w ogóle.

//już testują na ludziach:
http://www.wykop.pl/ramka/4588943/urodzil-sie-kobiet
a-zmienil-plec-zostal-mezem-geja-a-teraz-jest-psem/

104. Data: 2019-06-02 03:16:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-01 15:58, Kviat wrote:

> [...]
> Ilona kompletnie nie zdaje sobie sprawy, że ludzie wymyślają różne
> rzeczy "że nasza rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej" i każdy taki
> wymysł traktuje całkiem poważnie. Dla niego sam fakt istnienia jakiegoś
> "domniemania" powoduje, że to domniemanie musi być prawdziwe.
> Np. to, że do naszej rzeczywistości naziści przechodzą przez portale z
> innych wymiarów.
>
> Nie będę wnikał, czy akurat "domniemanie" z tego linka ma jakiś sens, bo
> nie widziałem jeszcze żeby Ilona zapodała kiedyś link do czegoś
> sensownego, więc szkoda mi czasu na zaglądanie do tego.

To nie są teksty dla wszystkich.

//ostatnio pojawiło się urządzenie do likwidacji parchów, które
przechodzą przez portale z innych wymiarów.
https://www.youtube.com/watch?v=FxTJCpqTCtY

105. Data: 2019-06-02 03:25:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-01 17:25, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Zabawne jest to, że najgłupsi luzie zawsze myślą że są najmądrzejsi :-)
> A już zwolennicy teorii spiskowych są chyba przodownikami w tej
> dziedzinie :-)))
> Widziałem niedawno takiego samego pana jak ten na tym youtube,
> tylko miał inna obsesję w głowie: płaską ziemię. Też miał się za
> wybitnego inteligenta który posiadł tajemnice świata... Też jak paw
> stroił piórka na scenie, i dawał WYKŁADY na temat płaskiej Ziemii.
> To jest naprawdę humorystyczne. Ciekawe czy zajmują się tym psychiatrzy.

Chrystus zapłakał.

106. Data: 2019-06-02 12:29:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/06/2019 o 01:43, Ilona pisze:

> [...]
> nieznanej jeszcze płci.
>
> A jak się pogorszy, to może nawet kiedyś, dostaniesz propozycje, aby
a co to jest czlowieczenstwo wg ciebie? podkreslam: wg ciebie

--
gazebo

107. Data: 2019-06-02 12:30:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/06/2019 o 02:25, Ilona pisze:

> Chrystus zapłakał.

uzgodnij z nim wersje

--
gazebo

108. Data: 2019-06-02 12:37:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/06/2019 o 01:24, Ilona pisze:

> [...]
>
> Katolicy to tacy sami ludzie, jak inni, gotowi rżnąć, gwałcić i rabować,
> jednak jest coś co ich przed tym, (przynajmiej troche), powstrzymuje. To

to nie sumienie, to rozgrzeszenie, ktorego sa pewni, nic nie musisz
zrobic poza tym aby sie wyspowiadac, a na dodatek masz gwarancje

--
gazebo

109. Data: 2019-06-03 08:38:50

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 31 May 2019 23:10:07 +0200
doszła do mnie wiadomość <qcs58l$adi$1@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>//Tu pan Krzysztof, jednoznacznie wyjaśnia cel istnienia tych 56 płci.
>https://www.youtube.com/watch?v=rjsiMN7lhuo

Tu pan Jerzy celnie o tym co czeka człowieka, mającego obsesje na punkcie
seksualności:
https://www.youtube.com/watch?v=LT3kI3BsxlQ

110. Data: 2019-06-03 23:14:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 12:29, gazebo wrote:

> a co to jest czlowieczenstwo wg ciebie? podkreslam: wg ciebie

Już w Starożytnym Babilonie niektórzy wiedzieli o tym czym różni się
człowiek od zwierzęcia i cokolwiek dziś ktotolwiek powie, to wszystko
należy ubrać w cudzysłów.

Święty Tomasz z Akwinu, np: uważał, podobnie, jak starożytni
filozofowie, że człowiek, poza duszą wegetatywną, którą mają rośliny i
duszą zmysłową, którą mają zwierzęta, ma trzeci aspekt duszy: posiada
dusze rozumną i transcendentną.

Gdzieś tak od 150 lat, obleśnemu levactwu wmawia się, że są zwierzętami
i niektórzy z nich w to wierzą, zatracając zupełnie poczucie własnej
duszy transcendentnej i rozumnej, zarazem.

//warto poznać fundamenty cywilizacji, którą chce sie zniszczyć.
https://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Aquinas

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze