Re: Po co sie modlic?

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Po co sie modlic?
Date: Sun, 2 Jun 2019 02:30:13 +0200

On 2019-06-01 02:48, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Streszczenia nie dałem rady strawić... Ty to nazywasz zwięzłą formą???

Tak właśnie powstają luki w wiedzy.
Nie masz czasem wrażenia, że na pewne treści zostałeś już skutecznie
'zaimpregnowany' i reagujesz na nie na poziomie animalnym?
Tym samym odcinasz się od możliwości posiadania własnych przemyśleń a
wiedze i opiniet, opierasz na istniejących autorytetach i paradygmatach.

//moze jednak, zmuś się i bez emocji przeczytaj to ze zrozumieniem i
pomyśl, że czasem, jakiś autor, musi tak właśnie napisać we wstępie, aby
go nie 'zgrilowali' za to co napisał dalej.