Poddaję się

321. Data: 2010-03-10 18:34:56

Temat: Re: Poddaję się
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hn7t2m$7qv$1@news.onet.pl...

> No nie, ale lepiej chyba nie wkręcać marchewki w fotki,
> bo nie wiadomo co jej jeszcze do głowy szczeli.
> Wolę się potem nie użerać z tą swoją szują lwem,
> że tej pani nie lubimy i koniec :-))
> ENder

Hah, czy ty widzisz co tu napisałeś?
Ale wiosna jest....
Bierzemy zatem poprawkę.
Może potem zaczniesz myśleć też głową......

MK

322. Data: 2010-03-10 18:35:41

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ja nie. Twoja postawa jest mi dostępna - moja tobie raczej wątpię.

Jest Ci dostepna jedynie w takim zakresie, jaki wyznacze. Podobnie jest
z Twoja.

> Po prostu tam gdzie ja mam jeszcze wybór i cały szereg dalszych wyborów,
> o których pewnie nawet nigdy się nie dowiesz,
> bo nigdy nie zaszłaś nawet hipotetycznie tak daleko,

Skad wiesz?

> ty już masz barierę nie do przejścia.

W postaci?

> Dlatego też moja postawa jest odpowiedzią na twoją (reprezentowaną przez
> ciebie a nie personalną), a nie odwrotnie.

Piszesz na tyle niekonkretnie, ze nie wiem, o co Ci dokladnie chodzi.
O malzenstwo, o zdrade?

> ok. obejrzę, zwłaszcza, że moja tż lubi takie filmy :-)

Facetowi tez sie moze spodobac. Choc jest o emocjach. :-)
I.

323. Data: 2010-03-10 18:39:19

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> A co tak ciebie dziwi?
> Poznałaś kiedyś dobrze jakiegoś faceta?
> Jakbym się przekonał o sympatycznej,
> uśmiechniętej buzi,
> przyjemnej i estetycznej aparycji
> to miałbym na chama silić się na negatywny odbiór i stosunek?

Dziwię się temu, że ten negatywny odbiór by ci się tak nagle zmienił. W
takim razie zawsze kiedy masz kontakt z jakąś ładną babką, liczysz po
cichu na coś więcej? Na czym polega ten nagły wzrost sympatii? Rozumiem
w realu poznajesz kobietę od razu "z wyglądu", więc jeśli ładna, to ma u
Ciebie z miejsca spory kredyt. No ale przez net najpierw kogoś nie
cierpisz "za poglądy", za to co pisze, a potem nagle zmieniasz zdanie na
jego temat, bo seksi wygląda?

Ewa

324. Data: 2010-03-10 18:43:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> Ciebie z miejsca spory kredyt. No ale przez net najpierw kogoś nie
> cierpisz "za poglądy", za to co pisze, a potem nagle zmieniasz zdanie na

Dobra, Ewo.
A teraz powiedz, czy nie masz tak samo (tyle, że w drugą stronę).
Zawsze mnie to bardzo we mnie śmieszy, ale fakt jest faktem :-))))

MK

325. Data: 2010-03-10 18:45:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaszokowałem?
> W twoim wieku?
> No, no, moja droga,
> może wreszcie czas rozjaśnić mroki
> i zobaczyć faceta takim jakim jest ;-)
> ENder

Ależ skąd.
Zobacz co napisałam dalej Medei :-)))

Ale wiesz, jakby co, to zawsze mogłabym potem..."podeprzeć się tym Wackiem"
:-P
Ale tego nie zrobię....
Chyba że mnie szaleństwo nagle najdzie....

MK

326. Data: 2010-03-10 18:47:40

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Hah, czy ty widzisz co tu napisałeś?

Wie wie i wcale się tego nie wstydzi. ;)

Ewa

327. Data: 2010-03-10 18:52:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciebie z miejsca spory kredyt. No ale przez net najpierw kogoś nie
> cierpisz "za poglądy", za to co pisze, a potem nagle zmieniasz zdanie na

Swoją drogą..... "Pimpuś i jego zwierzątko futerkowe"..... :-)))
Czyż nie ładny, wiosenny obrazek?

MK

328. Data: 2010-03-10 18:58:25

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Dobra, Ewo.
> A teraz powiedz, czy nie masz tak samo (tyle, że w drugą stronę).
> Zawsze mnie to bardzo we mnie śmieszy, ale fakt jest faktem :-))))

No chyba nie mam, dobra Moniko. Serio.
Może dlatego, że nie gustuję w żurnalowych typach.

Mam coś podobnego - pewien typ osobowości mężczyzny na mnie chyba tak
działa, jak na facetów piękno kobiet. W ten sposób jestem skłonna to
zrozumieć.

Ewa

329. Data: 2010-03-10 18:59:15

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Banany powiadasz? hmm... zastanawiające...
> Ale nie, o bananach rozmawiać nie będziemy ;-)

Rozumiem, wolisz o kokosach. ;)

Ewa

330. Data: 2010-03-10 19:18:58

Temat: Re: Poddaj? si?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-10 19:43, niebożę Vilar wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> U?ytkownik "medea"<X...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci

> Dobra, Ewo.
> A teraz powiedz, czy nie masz tak samo (tyle, ?e w drug? stron?).

Twoje "w drugą stronę" znaczy, że kredyty się należą ubogim estetycznie?
Tak, mam.

Qra

na dzień dobry
na dobranoc
Re: Ustawa.
Tempotorowi
132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...