Poddaję się

311. Data: 2010-03-10 13:40:10

Temat: Re: Poddaję się
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> [...]
hewka.jpg

> Tak, to dokładnie ten sam wyraz twarzy,
> jaki u ciebie odbieram ;-)

Fotka miala byc niepodrasowana, tak?
I.

312. Data: 2010-03-10 13:40:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> No, jednak bede miala. I siem nie mogiem powstrzymac:
> http://www.ineva.waw.pl/10_DLA_DZIECI/pom-pon%20marc
hewka.jpg

Bardzo optymistyczna i jakże aktualna ta fotka.

Qra

313. Data: 2010-03-10 13:42:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

314. Data: 2010-03-10 13:42:36

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Lekarka miała przede wszystkim ponętny umysł,
> a ponętna aparycja tylko go dopełniała,
> a nie zastępowała.
> I dziękuję, już jedną mam ;-P

Delikatna prowokacja.
A jakie cialo i umysl ma Twoja "stala" partnerka?
I.

315. Data: 2010-03-10 13:49:26

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Porównywalne, ale nie zrozumiesz tego.

Czemu?

> Moja lekarka stwierdziła ostatnio,
> że ten kto nie miał kochanki lub kochanka,
> nawet jak ma naprawdę dobre życie,
> to tylko jedynie się otarł o jego uroki.
> I powiem ci, że się z nią zgadzam.

To akurat nie dziwi.
A ogladales film "W chmurach"?
I.

316. Data: 2010-03-10 15:04:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Niektórzy (vide Marchewka) widzą w moich tekstach tylko i wyłacznie
> to, co zawiera cytat z Marchewki - wyżej. Czyli tylko to, co są w
> stanie w sposób najprostszy i bezpośredni, sobie właściwy i po swojemu,
> zrozumieć. I kiedy nie towarzyszy temu refleksja oraz opowieść,
> faktycznie jest to nudne i nachalne - vide mizerne naśladownictwo
> w wykonaniu Marchewki.

No to się zdecyduj w końcu: chcesz, żeby Cię naśladowano - mniej lub
bardziej udatnie (nie każdy jest alfąomegą) - czy nie? Czy też może
naśladować Cię mogą i powinni wyłącznie wybrani, namaszczeni przez
Ciebie? Bo już zgłupłam.

--
Pozdrawiam - Aicha (zdezoriętowana i spłoszona niczym ten kuń)

317. Data: 2010-03-10 15:10:32

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ponieważ jesteś konsekwencją swojej postawy,
> która sprawia, że to poniżej jest prawdziwe.

Pustoslowie, wynikajace z Twego _wyobrazenia_ nt. mojej osoby.

> Jakaś melosrajda.
> Moje życie nigdy nie było puste,
> a zawsze tak wypełnione,
> że zwykle wszystko trzeba było w nim układać ;-P

Ten film nie jest o pustce. Ogladales w ogole?
I.

318. Data: 2010-03-10 15:12:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> ... bezinteresownie ;-)

Można. Niestety, dla niektórych gej, czy nie gej to jednakowa konkurencja
:)))

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

319. Data: 2010-03-10 15:40:19

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Raczej z twojej postawy, czytasz płynnie?

A Ty? "Jesteś konsekwencją swojej postawy" - to opis postawy? Ciekawe.
OK. Jaka jest zatem ta moja postawa, wg Ciebie? I jej "konsekwencja",
ktora jestem?

> Nie, czytałem opis.
> No to z kim mnie lub siebie tam identyfikujesz i dlaczego?

Czy od razu trzeba kogos identyfikowac? Ciekawy jest twist, zwiazany ze
zdrada. Facet sie nieco zaangazowal, a sie okazalo, ze byl jedynie
odskocznia od malzensko-rodzinnej codziennosci pewnej milej pani.
I.

320. Data: 2010-03-10 18:29:33

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ale może jednak zechcesz zejść z drzewa jak ładnie poproszę ;-)

A co, sadzisz się na moje banany?

Ewa

na dzień dobry
na dobranoc
Re: Ustawa.
Tempotorowi
132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...