Podróż

1. Data: 2002-08-29 12:19:27

Temat: Re: ciasto z jagodami-problem (P)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Aug 2002 13:50:29 +0200, A...@m...umu.se
(Agnieszka Szalewska) wrote:

>hehe, a jak to zjesc elegancko, zaczalszy, jak to nalozyc na talerzyk, aby
>nie wygladalo jak...kupa (qpa) jagodowa? Ze strat na razie to upaprany stol
>(na szczescie pomyslalam o zdjeciu z niego obrusa przed spozywaniem
>ciasta), upaparana ja (ja sie domylam, pozniej), oraz ujagodowane spodenki
>(mocza sie przed praniem)
>
>Agnieszka
>DBDG

potrzebne sa: micha i lycha, a przykazanei jakoby ciasta jesc
rencami badz widelczykiem to siup! za okno

Krysia, co takiego arbuza to rencami nie zje; musi miec noz i i
widelec. i serwetke

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-29 13:16:14

Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

>potrzebne sa: micha i lycha,

byly!!

>a przykazanei jakoby ciasta jesc
>rencami badz widelczykiem to siup! za okno

z widelczyka wdziecznie sie zesuwalo, owo ciasto... ze wszystkiego zreszta
samo spelzalo:)

a ja chcialabym wiedziec, czy tak wlasnie byc mialo, czy co zrobilam zle!

>Krysia, co takiego arbuza to rencami nie zje; musi miec noz i i
>widelec. i serwetke

elegantka taka???:))

Agnieszka (oblizujaca palce wlasnie po ciescie drozdzowym z cynamonem)

DBDG

1. Data: 2002-08-29 15:47:03

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Szalewska" <A...@m...umu.se> napisał(a):
/..../
> z widelczyka wdziecznie sie zesuwalo, owo ciasto... ze wszystkiego zreszta
> samo spelzalo:)
>
> a ja chcialabym wiedziec, czy tak wlasnie byc mialo, czy co zrobilam zle!
-----
No ja bym w życiu nie pomyslala, zeby do piekarnika bita smietane dawac ....
:-OOOOOOOOO

moim zdaniem w tym jest problem,
cala woda z niej wlazla w ciasto
nie mialo szans sie udac.

ale moze ktos bardziej fachowo Ci wyjasni ?
zowisia

1. Data: 2002-08-30 07:37:16

Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>-----
>No ja bym w życiu nie pomyslala, zeby do piekarnika bita smietane dawac ....

no tez sie zastanawialam nad ta smietana z przepisu, ale nieco przekonal
mnie dodatek zoltek i maki ziemniaczanej do smietany, pomyslalam sobie, ze
wiadc ma to sie zagescic. Najwyrazniej zle pomyslalam...
Ale donosze, ze po potrzymaniu ciacha w lodowce na drugi dzien dalo sie ono
slicznie pokroic. Z tego wyglada, ze nie jest to ciasto dla lakomczuchow,
ktorzy nie moga sie powstrzymac, aby nie jesc od razu takiego prosto z pieca:))

>ale moze ktos bardziej fachowo Ci wyjasni ?

tez bym chciala:))

>zowisia

Agnieszka

DBDG

1. Data: 2002-08-30 08:14:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ktorzy nie moga sie powstrzymac, aby nie jesc od razu takiego prosto z pieca:))

zupelnie jak sernik mojej Mamy (na ktory, nota bene, moj brat
napisal fraszke czy inny poemat), ktory byc cudownie aromatyczny,
poza tym wilgotny, a ona, z uporem chciala go traktowac jak
ciasto drozdzowe (ktore ciagle robila) i usilowala go wyrzucic z
blachy do gory nogami na kawal pergaminu. nastapil kataklizm,
oderwal sie kawal mokrego sernika, zwisal parujac na rogu stolu a
male kawalki zgrabnie sie odrywaly i ciap! - nieciem spadaly na
naszych zafascynowanych oczach na ziemie....jako,, ze odrobina
brudu nikomu jeszczenie zaszkodzila, ja zbieralam, papierkiem
zmiatalam cos tam i zjadalam. Byl to najlepszy sernik mojej Mamy

Krys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-30 11:06:38

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):
/.../
> [...]
> brudu nikomu jeszczenie zaszkodzila, ja zbieralam, papierkiem
> zmiatalam cos tam i zjadalam. Byl to najlepszy sernik mojej Mamy
------
TO jest wlasnie poemat o tym serniku, Krysiu ....
:)))))

zowisia

PS u nas też tak bywało, i tez wyjadało się wszystko ...
wykipiane ciasto z dna brudnego piekarnika tez,
a na podlodze ... jak dwie minuty nie lezalo, wszystko bylo jadalne.
No i kura domowa zawsze czujna funkcjonowala (= pies dyzurny) !
:))

1. Data: 2002-08-30 11:08:43

Temat: Re: ciasto z jagodami-problem OT
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Zowisia" <z...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
aklg1m$3nc$...@n...onet.pl...

Zowisiu, Twoje konto padlo bylo, wszystkie posty mi odbija !

Ewa

--
Niesz !

1. Data: 2002-08-30 11:32:30

Od: "mysz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pieknie :)
Czytam przepis i zastanawiam sie, czy nie pomoglo by dodanie do ciasta
jajka. Bialko powinno trzymac ciasto, ze tak brzydko powiem - w kupie :)
Serdecznosci
Ania

Agnieszka Szalewska napisał(a) w wiadomości:
<5...@m...umu.se>.
..

co to za owoc?
Ciasteczka owsiane (P)