Pogoda - będzie gorzej :-(

11. Data: 2004-08-13 17:18:13

Temat: Re: Pogoda - będzie gorzej :-(
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka, Jak ktoś ma pecha,Gosiu, to go powietrzna trąba i na grupie
> dyskusyjnej może wyzwyrtać. :-(
> Pozdrawiam huraganowo Ja...cki
> P.S. Wszelkie podobieństwo do trąby powietrznej osób i zdarzeń w
> powyższym tekście jest przypadkowe i niezamierzone. :-)

No tak. Na pocieszenie - nieszczęścia innych. Mój przyjaciel (psychiatra
zresztą :))spożywał szarlotkę w piękny letni dzień. Nie zauważył drobiazgu -
osa też miała ochote na tę szarlotkę. Wściekła się, język puchł w tempie
zastraszającym, przyjaciel nie wiedzieć czemu udał się do garażu, zamiast do
apteczki. W szaleństwie drzwi garażu otworzył za wcześnie nie robiąc im
naleznego miejsca. Drzwi trafiły wprost w obolałą szczęke mego przyjaciela,
skąd wypadły dwa zęby robiac miejsce na wciąż puchnący język. Trochę za
późno, ale zrobił krok do tyłu. Nie wiedział (no bo skąd!) że tuż za nim
czeka pułapka w postaci psiej kupy (własnego psa:-) , poślizgnąwszy się więc
wywinął salto w tył i padł uderzając tyłem głowy w ziemię.
No i co tu się bać huraganu?
Pozdrawiam
Gosia - co i tak nie jest w stanie oddać tragikomizmu całej sytuacji
(przyjaciel jest utalentowanym mówcą)

---

12. Data: 2004-08-13 18:00:31

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cfit4m$23sh$1@news2.ipartners.pl Małgorzata Klecka
<m...@w...pl> napisał(a):

Hejka. No tak, nie brak pechowców na tym świecie. :-(

> [...]
> pułapka w postaci psiej kupy (własnego psa:-) , poślizgnąwszy się
> więc wywinął salto w tył i padł uderzając tyłem głowy w ziemię.

Mam nadzieję, że wreszcie stracił przytomność, co zakończyło serię
tragicznych wypadków. ;-)

> (przyjaciel jest utalentowanym mówcą)

Miał po tym wszystkim jeszcze siłę wydobyć z siebie głos?
Niesamowite. :-)
Pozdrawiam pechowo Ja...cki
P.S. Świetna relacja, Gosiu. :-)

13. Data: 2004-08-13 18:55:56

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
> czeka pułapka w postaci psiej kupy (własnego psa:-) , poślizgnąwszy się więc
> wywinął salto w tył i padł uderzając tyłem głowy w ziemię.

Bylo to zapewne w piatek trzynastego?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2004-08-13 19:43:06

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieję, że wreszcie stracił przytomność, co zakończyło serię
> tragicznych wypadków. ;-)

Hi, hi, hi!

> P.S. Świetna relacja, Gosiu. :-)

Dzięki, o cudzym nieszczęściu zawsze mi dobrze wychodzi ;-)

---

15. Data: 2004-08-13 19:45:18

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylo to zapewne w piatek trzynastego?

O rety, trzeba go ostrzec - zanim jeszcze trwa dzisiaj...;-)

Gosia, co ma czarnego kota i nie jest przesądna

---

16. Data: 2004-08-13 20:13:16

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cfj5kb$298t$1@news2.ipartners.pl Małgorzata Klecka
<m...@w...pl> napisał(a):

> Dzięki, o cudzym nieszczęściu zawsze mi dobrze wychodzi ;-)

Hejka. Dobrze jest mieć prawidłową ocenę własnych możliwości. ;-)
Pozdrawiam sympatycznie Ja...cki

Jaki zapylacz czereśni Hedelfińskiej ?
gardenia jasminowa
Jukka karolińska