Poleccie dobra jedzenie nad morzem...

1. Data: 2005-04-20 12:55:50

Temat: Re: Poleccie dobra jedzenie nad morzem...
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
news:d45j0o$6vk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w
> wiadomości

> ;)

> no wiem, nie wybaczysz mi tej "szyneczki dla zabitego Synka w Biełsanie"
> Ale nie ja to napiasałem!

Ależ skąd, to nie ja mam pamięć śmietnikową. Tak sobie Ciebie dokarmiam, z
dobrego serca, czujesz się wtedy bardziej wartościowy/a i doceniony/a, bo
całym/ą sobą o uwagę wołasz. Widzę, głaszczę, dam żryć, dbam o trzodę. Nie
zamartwiaj się, z głodu nie zdechniesz. W razie większej awarii poda Ci się
bananowca :)

Margola