Pomysł na drugie danko

1. Data: 2005-04-19 08:57:41

Temat: Pomysł na drugie danko
Od: "GochaBielsko" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Podpowiedzcie co na drugie jak na pierwsze jeszcze została pomidorowa.
Zupełnie nie mam dzisiaj weny.

Dzięki
Gocha

1. Data: 2005-04-19 10:22:46

Temat: Re: Pomysł na drugie danko
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie,
> Podpowiedzcie co na drugie jak na pierwsze jeszcze została pomidorowa.
> Zupełnie nie mam dzisiaj weny.

A ile masz czasu na przygotowanie? Lub ile możesz na to poświęcić?

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

1. Data: 2005-04-19 11:00:55

Od: "GochaBielsko" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nieograniczony czas

1. Data: 2005-04-19 11:11:52

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na szybko:
- udka kurczaka osolone, opieprzone, obtarte zgniecionym czosnkiem, zawinąć
w folię obsmarowaną tłuszczem, piec kwadrans zawinięte, drugi kwadrans
rozwinięte w ok. 200 st. C. Do tego kasza kuskus, surówka z sałaty,
rzodkiewki i pomidorów z winegretem albo z jogurtem naturalnym
- schabowy z ziemniakami i kiszoną kapustą
- klopsy z mięsa mielonego duszone w warzywach, do tego kasza gryczana, w
ramach surówki buraczki, czerwona kapusta albo ogórek z papryką, oba
konserwowe
- piersi kurze pokroić w paski, obmoczyć w mleku, obtoczyć w panierce Kamisa
do chrupiącego kurczaka pomieszanej z sezamem, smażyć krótko na średnio
głębokim tłuszczu, odsączyć, podawać z ryżem, do tego surówka z kapusty
pekińskiej z kukurydzą i papryką albo pomidorem.

Na dłużej:
- pierogi wszelkie (jak dawno nie jadłam domowych pierogów)
- gołąbki (najlepsze z sosem pomidorowym, ale do pomidorówki to już chyba
średnio pasuje)
- tortillas
- kurczak nadziewany
- lasagne (ale jak pomidorowa z makaronem, to też odpada)

To tak z głowy pomysły.

1. Data: 2005-04-19 12:03:22

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GochaBielsko" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> Podpowiedzcie co na drugie jak na pierwsze jeszcze została pomidorowa.
> Zupełnie nie mam dzisiaj weny.

Do dzis ugotowanej pomidorowej robię piersi kurczaka nadziewane serem
pleśniowym, panierowane - ziemniaki - sałatę z sosem majonezowo-czosnkowym.

Margola

1. Data: 2005-04-19 14:54:15

Od: "Marta & Paweł" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

... zawsze mogą być gołąbki z sosem musztardowym...

polecam

Paweł

1. Data: 2005-04-20 15:49:27

Temat: Margola
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

a te piersi kurczaka nadziewane serem pleśniowym to jak robisz?
Jola

1. Data: 2005-04-20 15:51:15

Temat: Re: Margola
Od: "dżdżownica" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolka" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> a te piersi kurczaka nadziewane serem pleśniowym to jak robisz?
najpierw trzeba mieć piersi, choćby kurczaka
d.

1. Data: 2005-04-21 10:05:38

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolka" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> a te piersi kurczaka nadziewane serem pleśniowym to jak robisz?

Pojedynczą pierś przygniatam płasko dłonią i ostrym, szpiczastym nożem
wycinam poziomo kieszonkę w tej grubszej części. Do kieszonki upycham, co mi
przyjdzie do głowy (ser pleśniowy typu blue, brzoskwinie, cebulę z
pieczarkami... generalnie jakiś farsz), zapinam wykałaczką i panieruję.
Smażę najpierw na mocnym ogniu, zeby się ścięła panierka, potem na słabszym,
żeby się mięso dosmażyło. Ot i cała sztuka.

Margola

1. Data: 2005-04-21 10:52:56

Od: "dżdżownica" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przyjdzie do głowy (ser pleśniowy typu blue, brzoskwinie, cebulę z
> pieczarkami... generalnie jakiś farsz), zapinam wykałaczką i panieruję.

Super perwers!

Parapetówka
Intensywnie zielony czosnek- co to jest????
[OT] Rocky...
test
Re: Toffi z mleka skondensowanego...