Poleccie dobra jedzenie nad morzem...

1. Data: 2005-04-19 09:45:20

Temat: Poleccie dobra jedzenie nad morzem...
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram sie na kilka dni nad Baltyk -
bede w rejonie od Leby do Helu.

Mam ogromna ochote na kuchnie regionalna
w tym oczywiscie dobra rybe pod roznymi postaciami.

Bede wdzieczny za polecenie miejsc gdzie mozna
dobrze zjesc. Bardziej interesuja mnie miejsca
gdzie poznam pradziwy smak miejscowej kuchni
niz drogie restauracje.

Bede wdzieczny za namiary.

Skaner bębnowy, powiększenia z diapozytywów i plików cyfrowych.
Naswietlanie slajdow z plikow cyfrowych.
www.skanowanie.com.pl

1. Data: 2005-04-19 10:14:56

Temat: Re: Poleccie dobra jedzenie nad morzem...
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bede wdzieczny za polecenie miejsc gdzie mozna
> dobrze zjesc. Bardziej interesuja mnie miejsca
> gdzie poznam pradziwy smak miejscowej kuchni
> niz drogie restauracje.

Maszoperia na Helu. Pstrąg z grilla palce lizać. Adresu nie pomnę, po prostu
na głównym deptaku, spytasz się i każdy pokaże.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

1. Data: 2005-04-19 10:16:25

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

O proszę, a tu link: http://www.maszoperia.prv.pl/

1. Data: 2005-04-19 10:26:02

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maszoperia na Helu. Pstrąg z grilla palce lizać.

Baltycki? ;)

Mialem na mysli raczej ryby baltyckie...

1. Data: 2005-04-19 11:17:42

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Baltycki? ;)
>
> Mialem na mysli raczej ryby baltyckie...

Bałtyckie też są :) Ale wtedy jak byłam, to mnie naszło na pstrąga.

1. Data: 2005-04-19 11:36:34

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Jewuła napisał(a):

> Baltycki? ;)
>
> Mialem na mysli raczej ryby baltyckie...

na Helu ale nie w maszoperii jadlem kiedys fantastyczna potrawe -
watrobe lososia... niestety nie pamietam nazwy knajpy ale znajdowala sie
po przeciwnej stronie ulicy niz maszoperia cos z korsarzem kaprem albo
piratem w nazwie na gorze restauracji pokoje goscinne...
Mars

1. Data: 2005-04-19 11:55:20

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciwnej stronie ulicy niz maszoperia cos z korsarzem kaprem albo
> piratem w nazwie na gorze restauracji pokoje goscinne...

A to nie był Kapitan Nelson czasem? :)

1. Data: 2005-04-19 12:33:52

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn napisał(a):

> A to nie był Kapitan Nelson czasem? :)

hmm tak sie wlasnie zastanawiam...pamietam tylko smak tej watroby z
lososia...od tamtej pory niczego podobnego nie jadlem...
Mars

1. Data: 2005-04-19 13:20:23

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to nie był Kapitan Nelson czasem? :)

Kapitan to i zapewne ale Morgan a nie Neslon :-)))) Bardzo fajna knajpka z
ciekawym menu. Jak jestem na Helu to bez odwiedzenia Morgana się nie da
:-)))
pozdrawiam
Sławek

1. Data: 2005-04-19 14:01:18

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kapitan to i zapewne ale Morgan a nie Neslon :-))))
> Bardzo fajna knajpka z ciekawym menu. Jak jestem na Helu
> to bez odwiedzenia Morgana się nie da :-)))

Chodzi o to?
http://www.captainmorgan.cypel.pl/

techniki zachowania estetyki jajek na twardo :)
Pomysł na drugie danko
Parapetówka
Intensywnie zielony czosnek- co to jest????
[OT] Rocky...