Poleccie dobra jedzenie nad morzem...

1. Data: 2005-04-19 15:00:19

Temat: Re: Poleccie dobra jedzenie nad morzem...
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Lewandowski napisał(a):

> Kapitan to i zapewne ale Morgan a nie Neslon :-)))) Bardzo fajna knajpka z
> ciekawym menu. Jak jestem na Helu to bez odwiedzenia Morgana się nie da
> :-)))
> pozdrawiam
> Sławek

faktycznie Morgan juz sobie przypomnialem!!!
dzieki
Mars

1. Data: 2005-04-19 15:47:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Apr 2005 13:55:20 +0200, Kinga 'Słowotok' Macyszyn
<k...@b...gazeta.pl> wrote:

>A to nie był Kapitan Nelson czasem? :)

Jak Nelson to raczej admiral :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-04-19 15:52:28

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o to?
> http://www.captainmorgan.cypel.pl/

Odpowiem bardzo inteligentnie - no :-)))
pozdrawiam
Sławek

1. Data: 2005-04-20 07:00:48

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak Nelson to raczej admiral :PPP

Ups.....

(poszła się wstydzić)

1. Data: 2005-04-20 08:52:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Apr 2005 09:00:48 +0200, Kinga 'Słowotok' Macyszyn
<k...@b...gazeta.pl> wrote:

>Ups.....
>
>(poszła się wstydzić)

Co Ty sie martwisz, zrazy po sobie zostawil...Moja Maman swietne
one robila....

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-04-20 09:28:53

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn"

> Ups.....
> (poszła się wstydzić)

Dlaczego? zanim został admirałem był wcześniej kapitanem ;-)
Np. chyba, że szedł szybką ścieżką rozwoju.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-04-20 09:37:41

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d457m9$79c$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote:

> Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn"

> Dlaczego? zanim został admirałem był wcześniej kapitanem ;-)
> Np. chyba, że szedł szybką ścieżką rozwoju.

To akurat w nie było możliwe w królewskiej marynarce tamtych czasów.

Władysław

1. Data: 2005-04-20 10:18:03

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>
> To akurat w nie było możliwe w królewskiej marynarce tamtych czasów.

:-)))
A protekcja?
His naval career began on January 1, 1771, when he reported to the
third-rate Raisonnable as an ordinary seaman and coxswain. The vessel
was commanded by Nelson's maternal uncle and, shortly after reporting
aboard, Nelson was appointed a midshipman and began officer training.
http://en.wikipedia.org/wiki/Horatio_Nelson%2C_1st_V
iscount_Nelson
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-04-20 10:22:26

Od: "dżdżownica" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego? zanim został admirałem był wcześniej kapitanem ;-)
> Np. chyba, że szedł szybką ścieżką rozwoju.

Jak w ZOMO

1. Data: 2005-04-20 10:30:32

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d45aig$16k$1@nemesis.news.tpi.pl>,
> [...]

> was commanded by Nelson's maternal uncle and, shortly after reporting
> aboard, Nelson was appointed a midshipman and began officer training.

Mógł zostać polecony na midshipmena, ale później, aby zostać kapitanem
musiał awansować wykazując się zasługami i zdając egzaminy przez
wszystkie kolejne stopnie oficerskie. Po osiągnięciu stopnia kapitana
dalsze awanse były już tylko kwestią stażu i opróżniania się wyższych
stanowisk, ale nadal przebiegały stopień po stopniu.
(Mogę się oczywiście mylić, wszystkie moje wiadomości o królewskiej
marynarce tamtych czasów pochodzą z cyklów powieści o Hornblowerze i o
Jacku Aubreyu ;-) )

Władysław

techniki zachowania estetyki jajek na twardo :)
Pomysł na drugie danko
Parapetówka
Intensywnie zielony czosnek- co to jest????
[OT] Rocky...