Polędwica wołowa

1. Data: 2012-11-23 09:21:02

Temat: Polędwica wołowa
Od: k...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

Dostałem od rodziny ok 2 kg polędwicy wołowej, podobno z młodego zwierzaka. Jak ją
przyżądzić , żeby nie spaprać takiego towaru. Preferowałbym pieczenie. Andrzej

2. Data: 2012-11-23 10:48:21

Temat: Re: Polędwica wołowa
Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Nov 2012 01:21:02 -0800 (PST), k...@o...eu wrote:
> Dostałem od rodziny ok 2 kg polędwicy wołowej, podobno z młodego zwierzaka. Jak ją
przyżądzić , żeby nie spaprać takiego towaru. Preferowałbym pieczenie. Andrzej

Pewnie można upiec, ale ja zaprosiłbym moją paczkę na wódeczkę, a do
owej wódeczki podał tatara.

3. Data: 2012-11-23 10:53:16

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zależy, na ile osób. Bo to samo jedzone przez tydzień...

Ja na pewno nie odpuściłabym sobie usmażenia grubych steków... :-)

Część odłożyłabym na zrazy duszone razem z grzybami i ziemniakami, a część upiekłabym
zawiniętą w ciasto francuskie.

Ania

4. Data: 2012-11-23 11:08:23

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-23 11:48, tomjas pisze:
przyżądzić , żeby nie spaprać takiego towaru. Preferowałbym pieczenie. Andrzej

> Pewnie można upiec, ale ja zaprosiłbym moją paczkę na wódeczkę, a do
> owej wódeczki podał tatara.

Adres?

5. Data: 2012-11-23 14:15:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Nov 2012 10:48:21 GMT, tomjas napisał(a):

> Pewnie można upiec, ale ja zaprosiłbym moją paczkę na wódeczkę, a do
> owej wódeczki podał tatara.

Bingo. Tatar!
Pieczenie polędwicy to istna marnacja :-)
Połowę zostawiłabym na steki.
(by XL)

6. Data: 2012-11-23 16:35:45

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...eu> napisał w wiadomości
ps.com...
Dostałem od rodziny ok 2 kg polędwicy wołowej, podobno z młodego zwierzaka.
Jak ją przyżądzić , żeby nie spaprać takiego towaru. Preferowałbym
pieczenie. Andrzej

Kawałek na carpaccio!!! mniam
pozdr
Stefan

7. Data: 2012-11-23 17:22:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Nov 2012 17:35:45 +0100, Stefan napisał(a):

> carpaccio!!!

Owszemmmm.... :-)
(by XL)

8. Data: 2012-11-23 19:35:34

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszemmmm.... :-)
> --
> XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
> (by XL)
No to może jako główne danie medaliony z kurkami?
http://www.gotujmy.pl/medaliony-z-poledwicy-w-sosie-
kurkowym,przepisy,156573.html
hm, muszę wytrzeć klawiaturę...
pozdr
Stefan

9. Data: 2012-11-23 19:38:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-23 10:21, obywatel k...@o...eu uprzejmie donosi:
> Dostałem od rodziny ok 2 kg polędwicy wołowej, podobno z młodego zwierzaka. Jak ją
przyżądzić , żeby nie spaprać takiego towaru. Preferowałbym pieczenie. Andrzej

Tatar. Następnie tatar. Jak się znudzi to tatar.
No w ostateczności to tatar.

qr.a

10. Data: 2012-11-23 20:04:05

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 23 listopada 2012 20:38:50 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2012-11-23 10:21, obywatel k...@o...eu uprzejmie donosi:

zwierzaka. Jak j� przy��dzi� , �eby nie spapra� takiego towaru.
Preferowa�bym pieczenie. Andrzej

> Tatar. Nast�pnie tatar. Jak si� znudzi to tatar.
>
> No w ostateczno�ci to tatar.

Tyle, że należy pamiętać, że to jednak surowe mięso jest i należy bezwzględnie
przestrzegać zasad dezynfekcji: 100 g 40% co 50 g mięsa

Stalker, chyba że pomyliłem proporcje, ale to każdy sobie dojdzie drogą eksperymentów
do najlepszego nasycenia środkami dezynfekującymi :-)

Ha! - formy, ranty, ranciki :-)
Wigilia i Święta.
Dżem z imbirem
ostatnia dynia - placek keksowy z dyni
Wysoki cholesterol? - mam nadzieję, że mamy :-)