Polska dla Polaków!

61. Data: 2017-07-22 16:16:06

Temat: Re: Polska dla Polaków!
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:597358b5$0$15192$65785112@news.neostrada.pl...

> To samo w Anglii. Ludzie głosowali za brexitem, a potem byli zdziwieni
> konsekwencjami i tłumaczyli po wyborach, że nie zdawali sobie z tych
> konsekwencji sprawy.

I tak wykorzystując element zaskoczenia manipuluje się owieczkami...

> Najgorsi są ci, co sobie zdają sprawę z konsekwencji, a mimo tego nie idą
> głosować bo mają to w dupie, "bo ich polityka nie interesuje" albo jeszcze
> inne głupsze tłumaczenia.

Bierni stają się narzędziem w rękach aktywnych, bo brak akcji często
jest rodzajem akcji - niestety.

62. Data: 2017-07-22 20:18:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-22 o 11:26, Kviat pisze:

> Jest akcja, jest i reakcja.
> To bardzo ciekawe, że jak normalni ludzie próbują z wami normalnie
> rozmawiać, to nic do was nie dociera. Wręcz przeciwnie, myślicie, że to
> objaw słabości.
> W momencie, gdy zaczyna się używać waszego języka, to podnosicie krzyk,
> że to mowa nienawiści i jest nic niewarta, bo tylko wam wolno takiego
> języka używać.
> I generalnie tyle co powyżej są warte wszystkie twoje wywody :)

Ciebie naprawdę pojebało :)

Dębska

63. Data: 2017-07-22 21:07:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-22 o 20:18, Przemysław Dębski pisze:

> Ciebie naprawdę pojebało :)

A czego znowu nie zrozumiałeś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2017-07-23 08:30:15

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2017-07-19 o 16:34, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

.pl...

>zboku Dębska

pisze sie z domu

65. Data: 2017-07-23 12:01:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-22 o 21:07, Kviat pisze:

> A czego znowu nie zrozumiałeś?

Skup się. W tej dyskusji na przestrzeni 5 postów chronologicznie:
- chciałeś zmieniać konstytucję
- uznałeś że mam zły wpływ na twojego psa
- gdzieś dojrzałeś, że uważam się za twojego psa
- zacząłeś mówić do mnie na "wy"
- stwierdziłeś że używanie języka jakichś onych, powoduje podnoszenie
krzyku przez onych

Tu naprawdę nie ma nic więcej do rozumienia ponad to że cię doszczętnie
pojebało :) Kulturalne rozmowy z Pszemolem na tematy "naukowe", do
których się zmuszasz, a których jedynym celem jest pokazanie swoim
sympatykom iż tak do końca pojebany nie jesteś niczego tu nie zmieniają ;)

Dębska

66. Data: 2017-07-23 12:03:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-23 o 08:30, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

.pl...

> pisze sie z domu

Chyba ci w łeb przyjebał jakiś foton o dużej masie ;)

Dębska

67. Data: 2017-07-23 12:39:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-23 o 12:01, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> których się zmuszasz, a których jedynym celem jest pokazanie swoim
> sympatykom iż tak do końca pojebany nie jesteś niczego tu nie zmieniają ;)

Oprócz tego, że nic nie zrozumiałeś i nie potrafisz wyciągać wniosków.
Nie ty jeden na tej grupie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

68. Data: 2017-07-23 13:32:01

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-23 o 12:39, Kviat pisze:

> Oprócz tego, że nic nie zrozumiałeś i nie potrafisz wyciągać wniosków.
> Nie ty jeden na tej grupie.

No naprawdę nie potrafię wyciągnąć wniosku na podstawie tego co
"rozmawialiśmy", iż uważam się za twojego psa. Ty jako jeden na grupie
potrafisz i takie wnioski wyciągasz. Naprawdę cie to dziwi że uważam cię
w związku z tym (i paroma innymi rzeczami) za pojebanego?

Dębska

69. Data: 2017-07-23 15:57:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

70. Data: 2017-07-23 17:53:01

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Naprawdę cie to dziwi że uważam cię w związku z tym (i paroma innymi
>rzeczami) za pojebanego?

Rzekła dębska kurew, szukając silnego pana :P

Macron to dzieciuch
Trump we francji zaskoczony prezydentową Francji
Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu