Znowu się strułem .......

11. Data: 2010-10-17 21:19:42

Temat: Pomidor
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Buda <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Ja mam pecha
> Fakty
> Obiad odgrzewany sznycel
> KOlacja Placek z serem 3 kawałki
> potem jeszcze bułeczka i herbata
> i jeszcze jedna herbata i co
> godzina 2:30
> niedobrze brzuch jak bania wysadzony
> wymioty dość dużo sama słodka wydzielina ( placek z herbatą )
> w czasie wymiotów straszny ból w klatce piersiowej do kończyn nusiałem
> [...]

Odpowiadając na pytania to po 1 zawsze
a drugie lekarz powiedział ze to od skórki

12. Data: 2010-10-18 17:07:24

Temat: Re: Pomidor
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> potem wypiłem 2 no spy i sirimarol oczywiście dużo piłem
> dużo piłem
> meczyłem się do jakiejś 5
A wystarczyło wypić litr coli i po 10-30 minutach miałbyś spokój :)
WOJO

13. Data: 2010-10-18 17:57:24

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj opuźnione objawy zatrucia
cały dzień czuje się nie swojo senny zimno mi
lekkie dreszcze i odbijanie
oczywiscie diety nie zastosowałem
NIe wiem co to jest czy grypa żołądkowa czy późne objawy zatrucia
jutro trzeba wstać i podjąć się pracy

14. Data: 2010-10-19 08:46:32

Od: PALETUM <1...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/10/2010 19:57, Jacek Buda pisze:
> [...]
> lekkie dreszcze i odbijanie
> oczywiscie diety nie zastosowałem
> NIe wiem co to jest czy grypa żołądkowa czy późne objawy zatrucia

witam
podobne objawy są po spryskaniu pomidorów miedzianem (na robale)
wymioty i złe samopoczucie utrzymuje się przez ok. tydzień
pomidory były z własnego ogrodu, czy szklarniowe ze sklepu?
No-spa powinna złagodzić objawy
A nie ma Pan problemów z sercem?
Zdarzają się podobne objawy, cokolwiek rzadko.

15. Data: 2010-10-19 11:19:51

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

PALETUM <1...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> No-spa powinna złagodzić objawy
> A nie ma Pan problemów z sercem?
> Zdarzają się podobne objawy, cokolwiek rzadko.

Witam
No właśnie ze nie mogę dojść do siebie do normy
niby się nic nie dzieje
ale jestem słaby senny ,trochę apetyczny
serce czasami mocniej bije * żadnych kłopotów nie mam z sercem srce jak
dzwon , Jak wymiotowałem to czułem w ustach skórki pomidorów
Ogłolnie czuje się własnie struty i senny
Do lekarza nie pójdę bo po co i tak się z nim konsultowałem
chyba już w tym roku nie zjem pomidora
Pomidory były ze sklepu

16. Data: 2010-10-19 11:23:16

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Buda <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> Ogłolnie czuje się własnie struty i senny
> Do lekarza nie pójdę bo po co i tak się z nim konsultowałem

Jeszcze w sprawie no spy jest to najlepsze lekarstwo na takie sprawy
1 paczka na około 2 miesiąnce
do tego pije jeszcze sirimarol
co do wegla drzewnego nie pije jak zobacze robi mi isę nie dobrze

17. Data: 2010-10-19 11:35:10

Od: Barbaros <p...@m...wzbroniony.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 13:19, Jacek Buda pisze:

> [...]
> Ogłolnie czuje się własnie struty i senny
> Do lekarza nie pójdę bo po co i tak się z nim konsultowałem

Witam!
Napisałeś, że "znowu sie strułeś". To zastanawiające, jeśli to był już
któryś raz z rzędu? Zwykle człowiek ma naturalne zatrucia raz na kilka
lat jeśli ma lodówkę w domu i przestrzega elementarnych zasad higieny w
kuchni. Zastanów się jak dochodzi do tych zatruć. Czy sam sobie
przygotowujesz posiłki i napoje na jakiś czas przed zatruciem?
Niczego Ci nie sugeruję, ale analityczne spokojne i racjonalne
przemyślenie tego nie zaszkodzi.
Przy okazji ku refleksji:
http://nasygnale.pl/gid,12769763,img,12769841,title,
Najgorsze-morderczynie-wszech-czasow,galeria.html

--
ave
Barbaros

18. Data: 2010-10-19 11:43:41

Od: Barbaros <p...@m...wzbroniony.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 13:23, Jacek Buda pisze:
> [...]

Tak. Objawy jak po otruciu jakimś środkiem chemicznym.

> Jeszcze w sprawie no spy jest to najlepsze lekarstwo na takie sprawy
> 1 paczka na około 2 miesiąnce
> do tego pije jeszcze sirimarol
> co do wegla drzewnego nie pije jak zobacze robi mi isę nie dobrze

A sam sobie przygotowujesz posiłki i napoje czy ktoś Ci je robi?
Jeśli nie jesteś na nic chory to takie częste "zatrucia" i wymioty są
baaardzo dziwne ... przemyśl to na spokojnie.

przy okazji, bez związku z tematem ;)

19. Data: 2010-10-19 13:19:44

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbaros <p...@m...wzbroniony.pl> napisał(a):

> [...]
> Jeśli nie jesteś na nic chory to takie częste "zatrucia" i wymioty są
> baaardzo dziwne ... przemyśl to na spokojnie.

No bez jaj
jedzenie robię sobie sam czasami robi mi mama z którą mieszkam
No pięknie jak można być pod truwany
od tego czasu niby mi się chciało spać a spać nie mogę
według lekarza przy takich rzeczach trzeba bardzo duzo pić herbaty

20. Data: 2010-10-19 13:42:56

Od: oliwa <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 15:19, "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> według lekarza przy takich rzeczach trzeba bardzo duzo pić herbaty

Jacuś, a twój czaruś
oblizuje cie czasem po twarzy?

Zluszczajaca sie skorka na gornej wardze
Czy leki ACEI podwyższają ARO
Powiększone węzły przez ósemkę?
Ból nogi, od biodra po stopę
porządne badanie mikologiczne (wwa - gdzie?)