Pomysł na...

221. Data: 2012-02-03 20:24:56

Temat: Re: Pomysł na...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 17:02, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-02-03 15:18, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Swój pierwszy robiłam dokładnie wedle tego:
> http://piekarnia.wordpress.com/2008/07/04/jak-zrobic
-zakwas-na-chleb/
> [...]
> przejmując (element przejmowania się ma znaczenie j.w.) - pracuje do
> dziś.
> Ważne jest to:
> - równe proporcje wody i mąki
> - ciepło
> - dopływ tlenu
> - duże naczynie
> - cierpliwość
> Może urodą nie grzeszyć - będzie działać. Wyrzucić tylko wtedy, kiedy
> widać pleśń albo capi octownią za bardzo.
>
> Mogłabym się podzielić (mój własny np. ostatnio wylądował na
> Kaszubach... hehe), niestety nie mam po drodze.

Dzięki (Tobie i reszcie) za przepisy. W najbliższym czasie (jak tylko
kupię odpowiednią mąkę) wypróbuję i zdam relację. A wtedy drżyjcie
narody! Obawiam się, że doprowadzę moją ulubioną piekarnię do bankructwa.

Ewa

222. Data: 2012-02-03 20:43:11

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-03 21:24, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> kupię odpowiednią mąkę) wypróbuję i zdam relację. A wtedy drżyjcie
> narody! Obawiam się, że doprowadzę moją ulubioną piekarnię do bankructwa.

W aspekcie upadłościowienia piekarni: wystarczy zwykła żytnia 720.
Spełnoziarnistowić ją można w każden sposób.

Qra

223. Data: 2012-02-03 21:01:53

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 21:43, Qrczak pisze:

> W aspekcie upadłościowienia piekarni: wystarczy zwykła żytnia 720.
> Spełnoziarnistowić ją można w każden sposób.

Będę miała na uwadze w czasie jutrzejszych (być może) zakupów.

Ewa

224. Data: 2012-02-03 21:27:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Feb 2012 21:43:11 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-02-03 21:24, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

-zakwas-na-chleb/

> W aspekcie upadłościowienia piekarni: wystarczy zwykła żytnia 720.
> Spełnoziarnistowić ją można w każden sposób.

O!
A niby jak?

225. Data: 2012-02-03 21:29:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Feb 2012 22:01:53 +0100, medea napisał(a):

> Będę miała na uwadze w czasie jutrzejszych (być może) zakupów.

Fajna stronka (to nic, ze reklamowa):
http://www.wasa.com/pl/wszystko-o-penym-ziarnie/

226. Data: 2012-02-03 21:37:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-03 22:27, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

-zakwas-na-chleb/

> O!
> A niby jak?

Wrzucając dwie trudne do strawienia Szymborskie

Qra

227. Data: 2012-02-03 22:42:25

Od: " Majka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL:

> Ziemniaki w cząstkach - pieczone.
> http://paulako.blogspot.com/2011/11/pieczone-ziemnia
czki.html //ziemniaki
> tylko wstępnie PODGOTOWAĆ! a nie ugotować

Otóż to! Jeśli ugotować to wg mnie rozpadną się podczas oliwienia/nanoszenia
przypraw, a już z pewnością pokruszą sie podczas pobytu w piekarniku.
Jak długo zatem PODGOTOWYWAĆ? 10 minut we wrzątku? Krócej?

Majka

228. Data: 2012-02-04 00:18:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Feb 2012 22:42:25 +0000 (UTC), Majka napisał(a):

> [...]
> przypraw, a już z pewnością pokruszą sie podczas pobytu w piekarniku.
> Jak długo zatem PODGOTOWYWAĆ? 10 minut we wrzątku? Krócej?

Krócej - licząc od zawrzenia jakieś 5 minut. Mają się w wodzie tylko
"zeszklić", a nie rozsypać.

229. Data: 2012-02-04 08:37:06

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 22:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> A niby jak?

Dodać otręby i zarodki kupione osobno?

Ania

230. Data: 2012-02-04 13:08:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 23:42, Majka pisze:

> Otóż to! Jeśli ugotować to wg mnie rozpadną się podczas oliwienia/nanoszenia
> przypraw, a już z pewnością pokruszą sie podczas pobytu w piekarniku.
> Jak długo zatem PODGOTOWYWAĆ? 10 minut we wrzątku? Krócej?

Maksymalnie 10 minut od wrzucenia do wrzątku. A ja to w ogóle
podgotowuję 10 min. na parze.

Ewa

Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)
Pytanie techniczne dot. jajecznicy
iPod Prices, Cheap iPods Prices, iPod Best Price, Buy iPod, Shop iPod, iPod Price Comparison Store
"Cztery słonie...
Forma na szarlotkę