Postinor

31. Data: 2002-04-19 09:32:30

Temat: Moje podsumowanie
Od: "Piotr Krawczyk" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa dyskusja, choc troszke nudna przy koncu a poztym calkowicie
bezpodstawna. Argumenty kolegi Negatywa byly ... hmm ... powiedzmy troszke
zawezone do pojedynczych przypadkow. Nie da sie zaprzeczyc, ze kolega
Negatyw nie lubi religii i ja mu tego nie bronie ale niech choc uzna
niektore z jej postulatow np. WOLNOSC JEDNOSTKI i SUMIENIE, nie sadze, aby
atak na lekarzy nie przepisujacych pigulek antykoncepcyjnych byl czyms
dobrym. Radze sie zastanowic nad naprawde 100% metoda antykoncepcji (nawet
tabletki maja promil ryzyka) a metoda ta jest abstynencja seksualna i nie
potrzebujesz zadnego lekarz, zeby to zaordynowal ;).

Pozdrawiam Widz

32. Data: 2002-04-19 09:44:50

Temat: Re: ROTFL...
Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L'e-szczur" <l...@e...pl> napisał w wiadomości

> Naprawdę nie widzisz sprzeczności w swoich wypowiedziach ??? Zaiste masz
> wysoką (i raczej nieusprawiedliwioną) samoocenę.

Mam bardziej radykalne poglady od Twoich. To wszystko.
A nieusprawiedliwiona - jest glupota niektorych lekarzy. :)))

> Ogólnik. Większość ludzi walczy z głupotą, co zupełnie nie przeszkadza
> głupocie kwitnąć (zwłaszcza w usenecie).

Tez to widze na wiekszosci grup...
Odmiennosc zdan, oznacza czesto lawine blota.

> Nie mówię, że trzeba go ignorować, tylko, że nie należy demonizować jego
> roli.

Ja tez!

> Kolejny przejaw ekstremizmu i braku tolerancji. To jest głupota, z którą
> podobno walczysz. Nie zapytam o powody bo mam obawy czy wiesz cokolwiek na
> temat religii jako takiej.

Wg mnie religie wymyslono jedynie po to, by ludziom sie latwiej umieralo.
Ale to juz NTG... :)))

> Ale ja nie zgrywam osoby urażonej czyjąś niekulturalną wypowiedzią !!! A
> jeżeli uważam kogoś za kmiotka to mu to powiem - zwłaszcza gdy wypowiada
się
> np na temat duszy nie mając o niej pojęcia.

Skad wiesz? Moze wiem na ten temat wiecej, niz sadzisz ??? :)))
Moze jestem bylym Ksiedzem... ???

> Wiem laboratoryjne mniej gryzą i łatwiej im zaimponować swoimi
> pseudointelektualnymi wybroczynami :-P

Uwazasz, ze zdanie inne od Twojego to "wybroczyny" ? Typowe podejscie
wiekszosci poczatkujacych usenetowcow...

> Z kolei ja z Negatywów zrezygnowałem już dawno ze względu na zbyt małą
> elastyczność obróbki. Wolę cyfraki z kartami flash.

To dobrze, ze zrezygnowales. Zapalki w reku dziecka to pozar! :))))

Negatyw

33. Data: 2002-04-19 09:47:34

Temat: Re: Moje podsumowanie
Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Krawczyk" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Radze sie zastanowic nad naprawde 100% metoda antykoncepcji (nawet
> tabletki maja promil ryzyka) a metoda ta jest abstynencja seksualna i nie
> potrzebujesz zadnego lekarz, zeby to zaordynowal ;).

Szklanka wody wypijana zamiast ? :))))
To chyba najlepsze rozwiazanie w tym koscielnym kraju...

Pozdro
Negatyw

34. Data: 2002-04-19 10:08:10

Od: "L'e-szczur" <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Negatyw" <n...@s...pl> wrote in message

> Ja tez!

Ależ Ty właśnie demonizujesz, robiąc regułę z kilku przypadków !

> Wg mnie religie wymyslono jedynie po to, by ludziom sie latwiej umieralo.
> Ale to juz NTG... :)))

No to Tobie będzie się umierało trudniej. Poza tym religii jako takiej nie
wymyślono. Dla Ciebie jest ona kajdanami, dla innych religia jest oparciem i
jedynym stałym i niezmiennym elementem ciągle zmieniającego się świata.

> Skad wiesz? Moze wiem na ten temat wiecej, niz sadzisz ??? :)))
> Moze jestem bylym Ksiedzem... ???

Z pewnością. Krótki test dal byłego Kisędza - czym jest dusza według
Arystotelesa ?

> Uwazasz, ze zdanie inne od Twojego to "wybroczyny" ?

Nie - uważam, że prezentowane w Twoich postach poglądy to
pseudointelektualne wybroczyny (głównie dlatego, że są niespójne i brak w
nich konsekwencji).

> Typowe podejscie wiekszosci poczatkujacych usenetowcow...

Zdziwiłbyś się widząc mój numer ICQ.

Pozdro

L'e-szczur

35. Data: 2002-04-19 10:34:46

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ Ty właśnie demonizujesz, robiąc regułę z kilku przypadków !

Jesli jest to przypadek:
a) istotny
b) o duzym wspolczynniku szkodliwosci spolecznej
c) dotyczy bliskiej mi osoby (lub mnie)
to jest to uzasadnione.

> [...]
> jedynym stałym i niezmiennym elementem ciągle zmieniającego się świata.

Trudno sie zyje. Dlaczego wiec umierac ma byc latwiej... ???
Szczesc Boze :))))

> Z pewnością. Krótki test dal byłego Kisędza - czym jest dusza według
> Arystotelesa ?

W skrocie: Jest niematerialna forma ciala.

> Nie - uważam, że prezentowane w Twoich postach poglądy to
> pseudointelektualne wybroczyny (głównie dlatego, że są niespójne i brak w
> nich konsekwencji).

Brak konsekwencji we wspolczesnym swiecie. Stad tez mozliwy do wychwycenia
brak tegoz i w nas samych. :))

> Zdziwiłbyś się widząc mój numer ICQ.

666 ??? ;))))

Pozdro
Negatyw

36. Data: 2002-04-19 11:52:27

Temat: Re: Postinor
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz:
"nie musi pacjenta leczyc"
"moze odmowicz leczenia"
"Za sama odmowe leczenia"
"moze po prostu pokazac ci drzwi"
"Dlatego nie musi tego robic"
itd.

Niezly sobie opracowales dekalog.
Przeciez w zadnym zawodzie nie ma przymusu.
Ale sa i obowiazuja zasady wykonywania zawodu i w koncu swoboda
wykonywania tego zawodu,
jak i kazdego innego.

Twierdzisz, ze mozna odmawiac leczenia, a pewnie i udzielenia porady,
skoro jak piszesz:
"mozna pacjenta nie leczyc, odmowic leczenia i po prostu pokazac mu
drzwi"

Ale ja mam prosbe, abys jednak tego nie czynil, w moim wlasnym
interesie.

Gdy pacjent udaje sie do ciebie po porade i pokazesz mu drzwi,
to przeciez nawet z drobna dolegliwoscia, angina, bolem gardla, grypa,
bolem glowy itp.
moze czuc dyskomfort , byc oslabiony i
nie mozna wykluczyc, ze gdy wsiadzie do samochodu po odmowionej wizycie,
poczuje sie gorzej, nie zakreci mu sie w glowie, nie dozna omdlenia, nie
utraci pelnej zdolnosci
kontroli nad kierowanym pojazdem mechanicznym
i stanie sie sprawca wypadku drogowego z ofiarami w ludziach.

W dokumentacji medycznej bedzie zarejestrowana odmowa udzielenia porady,
a takze swiadkowie , rodzina potwierdza wizyte u lekarza itd.

Jacek

Lech Trzeciak wrote:

> [...]
> podpisując umowę o pracę, przyjmuje szereg nowych obowiązków wynikających z tej
> umowy - nadal jednak może odmówić leczenia określonego pacjenta,
> Za samą odmowę leczenia - o ile nie spowoduje to skutków
> zdrowotnych - może lekarzowi grozić odpowiedzialność przed pracodawcą
> (niedopełnienie obowiązków służbowych), i tylko tyle.
> W prywatnym gabinecie w
> takiej sytuacji lekarz może po prostu pokazać ci drzwi
> Wypisanie zdrowej kobiecie środków antykoncepcyjnych w celu li-tylko
> antykoncepcyjnym nie zalicza się do leczenia, a ich niezapisanie samo w sobie

..

37. Data: 2002-04-19 12:08:38

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Niezly sobie opracowales dekalog.
> Przeciez w zadnym zawodzie nie ma przymusu.

Mysle, ze zawod lekarza nie powinien byc traktowany na zasadzie "w zadnym
zawodzie". Wybor tego zawodu, to raczej rodzaj misji, czy nawet (jak u
niektorych ksiezy) powolania. Nie chodzi mi tez o przymus czy dekalog a o
logike.
Lekarz, powinien sie kierowac wylacznie dobrem pacjenta. Swoje sumienie i
przekonania religijne - niech zostawi w domciu na polce.

> Ale sa i obowiazuja zasady wykonywania zawodu i w koncu swoboda
> wykonywania tego zawodu, jak i kazdego innego.

Jak chce swobody, to niech zostanie np. lotnikiem albo marynarzem. :)))

Pozdro
Negatyw

38. Data: 2002-04-19 12:09:33

Od: "L'e-szczur" <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "L'e-szczur" <l...@e...pl> napisał w wiadomości

> Jesli jest to przypadek:
> a) istotny

Znasz jakieś nieistotne przypadki morderstwa, lub jego próby ?

> b) o duzym wspolczynniku szkodliwosci spolecznej

LOL. Wiem, że to modne w sądach powiedzonko, ale co to ma według Ciebie niby
znaczyć ?

> c) dotyczy bliskiej mi osoby (lub mnie)
> to jest to uzasadnione.

I myślę, że tu dochodzimy do sedna sprawy, czyli to filozofii Kalego.
Dążenie do zmian z pobudek egoistycznych maskowane przez altruistyczne
hasła. To też niestety jest dość częste.
Wiesz, jeżeli problem porzucania dzieci w jakikolwiek sposób dotknął Ciebie,
lub kogoś z Twoich bliskich, to doskonale rozumiem Twoją złość i szczerze
współczuję. W takim wypadku waga problemu hest oczywiście znacznie większa
dla Ciebie niż dla mnie.

> Trudno sie zyje. Dlaczego wiec umierac ma byc latwiej... ???

Z pobudek czysto hedonistycznych (mimo, iż hedonizm nie stanowi podstawy
religii chrześcijańskiej)

> Szczesc Boze :))))

Hipokryta.

> W skrocie: Jest niematerialna forma ciala.

To twierdził każdy z filozofów, ale co Arystotelesa wyróżniało ?

> Brak konsekwencji we wspolczesnym swiecie. Stad tez mozliwy do wychwycenia
> brak tegoz i w nas samych. :))

Próbujesz się usprawiedliwiać, gdy już nie masz wyjścia. Jasno określona
postawa, która na dodatek wynika z głębokich przemyśleń (jak w Twoim podobno
przypadku) nie może przejawiać się twierdzeniami, kóre wzajemnie się
wykluczają. No chyba, że _nie jest_ przemyślana i jest wyrazem emocji.

> 666 ??? ;))))

Pudło, ale ciekawe typowanie zwłaszcza jak na kogoś kto może być byłym
księdzem.

Pozdro

L'e-szczur

39. Data: 2002-04-19 12:15:16

Od: "L'e-szczur" <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> Lekarz:
> "nie musi pacjenta leczyc"
> "moze odmowicz leczenia"
> "Za sama odmowe leczenia"
> "moze po prostu pokazac ci drzwi"
> "Dlatego nie musi tego robic"
> itd.
>
> Niezly sobie opracowales dekalog.

Rozumiem, że chciałeś podać wstrząsający przykład na konsekwencje czynu
wynikające z ludzkiej (lekarskiej) złośliwości. Teraz powiedz mi ile znasz
przypadków (nawet nie tak dramatycznych) w których lekarz odmówił
konsultacji i jak myślisz czym się wówczas kierował.
Z pewnością Leszek (chociaż chyba nie praktykuje) jest świadom ewentualnych
konsekwencji takiego działania, ale jak już wcześniej pisał są one wpisane w
zawód lekarza i naprawdę nie trzeba ich uświadamiać rejtanowskimi postami.

Pozdro

L'e-szczur

40. Data: 2002-04-19 12:15:45

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOL. Wiem, że to modne w sądach powiedzonko, ale co to ma według Ciebie
niby
> znaczyć ?

Odsylam do rownie modnych podrecznikow w tej dziedzinie. :))

> [...]
> współczuję. W takim wypadku waga problemu hest oczywiście znacznie większa

Nie dotknal. Jestem (jak kazdy normalny czlowiek) wrazliwy na krzywde
dzieciakow...

> Hipokryta.

Raczej cynik! :))

> To twierdził każdy z filozofów, ale co Arystotelesa wyróżniało ?

To, ze potrafil sie wyroznic wsrod tak samo myslacych. :))

> Próbujesz się usprawiedliwiać, gdy już nie masz wyjścia.

Stwierdzam fakty. Nie musze sie przed Toba usprawiedliwiac.

> Pudło, ale ciekawe typowanie zwłaszcza jak na kogoś kto może być byłym
> księdzem.

:)))))) To wszystko zalezy od tego w jakiej firmie! :)))) he he he

Pozdro
Negatyw

ntg antropologia
szukam leku
Zarys Anatomii Czlowiek - czy ktos ma opinie???
Kolana
otylosc - prosze o pomoc