Poszukiwany talerz trzymający ciepło potrawy albo coś podobnego

1. Data: 2004-03-22 20:02:33

Temat: Poszukiwany talerz trzymający ciepło potrawy albo coś podobnego
Od: "roj" <r...@k...pl(wytnij_to)> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję dla osoby niepełnosprawnej coś w stylu talerza trzymającego ciepło
potrawy. Chodzi o to, że osoba ta dość wolno je i szybko jej stygną dania na
gorąco. Poradźcie czy widzieliście coś takiego i gdzie to kupić.

1. Data: 2004-03-22 20:17:36

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Le lun 22/03/2004 ? 21:02, roj a écrit :
> Poszukuję dla osoby niepełnosprawnej coś w stylu talerza trzymającego ciepło
> potrawy. Chodzi o to, że osoba ta dość wolno je i szybko jej stygną dania na
> gorąco. Poradźcie czy widzieliście coś takiego i gdzie to kupić.

Sugerowalabym ciezki talerz kamionkowy, ktory przed nalozeniem potrawy
podgrzewamy. Tylko nie wiem, czy sie ta osoba takim nie poparzy...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-22 21:44:27

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję dla osoby niepełnosprawnej coś w stylu talerza trzymającego ciepło
> potrawy. Chodzi o to, że osoba ta dość wolno je i szybko jej stygną dania na
> gorąco. Poradźcie czy widzieliście coś takiego i gdzie to kupić.

Witam!
Rozejrzyj się w sklepach z art. dla dzieci.Kiedyś miałam taki talerz o
podwójnych ściankach, między nie nalewało się gorącej wody. Moje dziecko było
niejadkiem i talerz spełniał doskonale swoje zadanie utrzymania ciepła.
Niestety miał jeden mankament, był plastikowy.
pzdr.

1. Data: 2004-03-23 13:15:20

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

rojwytnij_to napisał/a:

> Poszukuję dla osoby niepełnosprawnej coś w stylu talerza trzymającego ciepło
> potrawy.

Kiedy moja babcia była chora i miała problemy z szybkim jedzeniem kupiliśmy
taki szeroki termos, który świetnie spełniał swoją rolę i był większy od
talerza dla dzieci z gorąca wodą

Pozdrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

śledzie w smietanie
gulasz ... coś z sosem
Śliska kiełbasa