Poszukuje nabywców mieszkań f firmie Allcon

1. Data: 2006-01-05 16:38:19

Temat: Poszukuje nabywców mieszkań f firmie Allcon
Od: "Maciek Mackowek" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktos z państwa miał problem z malowaniem scian w nowoodberanym
mieszkaniu firmy Allcon z Gdynia, chodzi o to ze ściany nie kryją farb,
firma twierdzi ze jest to problem malarza, farb, gruntu i bóg wie jeszcze
czego. Jesli tak to proszę o kontakt.

Pozdrawiam
Maciej

2. Data: 2006-01-05 19:55:05

Temat: Re: Poszukuje nabywców mieszkań f firmie Allcon
Od: "mgma" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek Mackowek" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mieszkaniu firmy Allcon z Gdynia, chodzi o to ze ściany nie kryją farb,
> firma twierdzi ze jest to problem malarza, farb, gruntu i bóg wie jeszcze

http://www.gazeta.pl/usenet/
Jeszcze nigdy nie spotkałam się by ściany kryły farby. Jak to się robi?

3. Data: 2006-01-07 16:42:56

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> farb,
> firma twierdzi ze jest to problem malarza, farb, gruntu i bóg wie

Jezeli chodzi o to, ze pomalowałes Duluxem i złazi farba, to tak
bedzie;-)Do Duluxa musisz uzyc unigruntu i to ich firmy

Elastyczne wezyki do wody
Pralka Electrolux EWT 1340 - prośba o opinie
Faratox B - gdzie kupię w Warszawie?
Pórwnianie cen różnych nosników energii
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic