Poszukuję nefrologa

1. Data: 2004-02-24 17:37:38

Temat: Poszukuję nefrologa
Od: "Kszost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Moja siedmioletnia siostrzenica ma wadę nerki. Najprawdopodobniej będzie
konieczne operacja. Czy ktoś z grupowiczów może polecić dobrego nefrologa
lub chirurga-nefrologa w Warszawie, idealnie by było, gdyby przyjmował
również w Centrum Zdrowia Dziecka.

Pozdrawiam
Kasia S.

2. Data: 2004-02-24 17:45:24

Temat: Re: Poszukuje nefrologa (was: Poszukuję nefrologa)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Feb 2004 18:37:38 +0100, Kszost wrote:

> Czy ktoś z grupowiczów może polecić dobrego nefrologa
> lub chirurga-nefrologa w Warszawie, idealnie by było, gdyby przyjmował
> również w Centrum Zdrowia Dziecka.

Ja tylko w kwestii formalnej (i staram się nie być złośliwy):

Nefrologia to pod/nadspecjalizacja (nigdy nie wiem) interny lub
pediatrii. Internista ani pediatra nie operują. Chirurg - nefrolog to
jak chirurg-internista. Może paru by się znalazło w Polsce, ale trochę
wątpię (znam co prawda z pieczątki pewnego specjalistę chorób oczu/
zakaźnika / neurologa (jedna ze specjalności zasadniczo zabiegowa), ale
to już zupełnie inna bajka, nie powiem, całkiem ciekawa).

Nerki operuje (z reguły, choć nie zawsze) urolog. Urologia to
pod/nadspecjalizacja chirurgii.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

3. Data: 2004-02-24 18:14:27

Temat: Re: Poszukuje nefrologa
Od: "Kszost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tylko w kwestii formalnej (i staram się nie być złośliwy):

Miło, że się starałeś, ale ci nie wyszło....
Tak czy inaczej zapamiętam i nie powtórzę już tego "błędu formalnego". Mam
mimo wszystko nadzieję, że inni udzielą mi informacji, na jakich mi naprawdę
zależy.

Kasia S.

4. Data: 2004-02-24 20:40:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Feb 2004, Marek Bieniek wrote:

> Nefrologia to pod/nadspecjalizacja (nigdy nie wiem) interny lub
> pediatrii. Internista ani pediatra nie operują.

albo jednego albo drugiego - to znaczy nefrolog moze byc dzieciecy
i doroslych

> Nerki operuje (z reguły, choć nie zawsze) urolog. Urologia to
> pod/nadspecjalizacja chirurgii.

jak najbardziej. Nefrolog nie jest zabiegowcem

P.>

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2004-03-04 19:35:04

Temat: Re: Poszukuję nefrologa
Od: "Fernando" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kszost" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> konieczne operacja. Czy ktoś z grupowiczów może polecić dobrego nefrologa
> lub chirurga-nefrologa w Warszawie, idealnie by było, gdyby przyjmował

Cukrzyca
Gronkowiec złocisty
Procedura zmiany specjalisty - POMOCY!!!
Wezly chlonne
temperatura jąder