Poważny problem ...Mastka, Plemniki, Ciąża - Czy to tylko teoria.

1. Data: 2003-05-04 12:29:00

Temat: Poważny problem ...Mastka, Plemniki, Ciąża - Czy to tylko teoria.
Od: "cobydick" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc mam kilka pytan !!!!

Załóżmy czysto teoretycznie:
- Dziewczyna i chlopak maja oboje po 20 lat
- Oboje nigdy nie uprawiali sexu: prawiczek i dziewica (błona dziewicza)
- Zalozmy ze kobieta ma plodne dni:
- Nie dochodzi do erekcji

czy

1) Mastkę - wydzielinę, której zadaniem jest natłuszczanie skóry żołędzi
moze zawierac w sobie plemniki ?
- czy moga one sie w niej utrzymac kilka godzin, pzeczymac szmpon, mydlo
???, jezeli mezczyzna dba o higiene i co namniej raz dziennie czysci narzad
?

2) Założmy że męzczyzna dotknął swojego penisa gdy ten byl nawilzony (nie
bylo erekcji) , a nastepnie dotyka łechatczki kobiety,
- czy jest szanasa na przeniesienie na rekach plemników ???

3) Czy plemniki ktore sa aktualnie na :wardze sromowej ,ew na na poczatku
pochwy (nie bylo wytrysku wewnatrz) sa w stanie dotrzec i zaplodnic jajo ???

4) Czy blona dziewicza przeszkadza plemnikom zaplodnic jajo ???, jak to jest
z tym (urodzeniem w czepku)

5) Czy wiec moze dość do zapłodnienia kobiety w opisnany sposób teoretycznie
i praktycznie ????

dzieki za odpowiedzi
coby

2. Data: 2003-05-04 12:50:49

Od: "tosemja" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cobydick" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czesc mam kilka pytan !!!!

na wszystkie już dawno odpowiedziano, polecam zajrzeć na www.sexoteka.pl
albo www.seksoteka.pl nie pamiętam dokładnie linku, tam jest dział z
pytaniami i non stop wałkowane są takie kwestie "co by było gdyby" albo
"stało się tak i tak, co będzie jak..." :-)), przejrzyj po prostu archiwum,
a jest tego sporo, dowiesz się napewno wielu jeszcze bardziej interesujących
rzeczy :)

3. Data: 2003-05-04 17:07:15

Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> - czy jest szanasa na przeniesienie na rekach plemników ???
> ODP: jesli dotykal tylko lechtaczki szanse na przedostanie sie plemnikow
do pochwy sa zerowe

> [...]

jest
> z tym (urodzeniem w czepku)
> ODP:dziewcice nie zachodza w ciąże,a jezeli chodzi o urodzonych w czepku
to nie chodzi o blone dziewicza tylko o lożysko ktore owija sie na glówce
dziecka

> 5) Czy wiec moze dość do zapłodnienia kobiety w opisnany sposób
teoretycznie
> i praktycznie ????
> ODP:nie jestem specjalista ,ale doswiadczenie moje mówi że nie,

> dzieki za odpowiedzi
> coby
>
> pozdrawiam
zycze wiecej ostroznosci na przyszlosc zeby takich pytan nie bylo i strachu
:)
paula

4. Data: 2003-05-04 22:44:20

Od: "Jola" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@p...onet.pl> napisał w odpowiedzi na
post cobydick:

> do pochwy sa zerowe

Rzeczywiscie sa znikome, ale nie zerowe

> jest

Czyzby? Rzadkosc niezmierna, ale jednak - blona dziewicza nie przeszkadza
plemnikom w zaplodnieniu komorki jajowej ( chyba, ze jest zarosnieta, ale w
wieku 20 lat, to raczej niemozliwe).

> a jezeli chodzi o urodzonych w czepku
> to nie chodzi o blone dziewicza tylko o lożysko ktore owija sie na glówce
> dziecka

??? Jesli dziecko rodzi sie z polozenia glowkowego, a przed jego glowka jest
lozysko, to jest to gleboka patologia poloznicza zagrazajaca zarowno zyciu
dziecka , jak i matki. O " urodzonym w czepku" ( i nie jest to okreslenie
poloznicze) mowi sie, gdy blony plodowe sa zachowane ( nie pekniete)
niemalze do konca drugiego okresu porodu.

Hmmmm..... ;-)
pozdrawiam serdecznie milka

Zylaki --- czym leczyc?
psychiatria (chyba DSM)