Powiekszenie wezlow chlonnych

1. Data: 2003-02-28 06:23:14

Temat: Powiekszenie wezlow chlonnych
Od: "Lukasz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moja dziewczyne od jakiegos czasu bolaly wezly chlonne pod pachami, w ciagu
ostatnich trzech dni bol sie bardzo nasilil. Poszla wiec do internisty,
ktory
stwierdzil, ze wezly chlonne "sa wyraznie powiekszone" i kazal zrobic
rentgen
klatki piersiowej. Po weekendzie idzie odebrac rentgena i do specjalisty...
Jestem strasznie zdenerwowany i nie wiem, jak wytrzymam do poniedzialku...
Czy ktos moglby mi powiedziec co takie powiekszenie wezlow chlonnych moze
oznaczac (internista powiedzial, ze to napewno nic powaznego, ale lepiej
sprawdzic)?

Dziekuje za pomoc
Lukasz

2. Data: 2003-02-28 08:17:08

Temat: Re: Powiekszenie wezlow chlonnych
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Feb 2003, Lukasz wrote:

> Czy ktos moglby mi powiedziec co takie powiekszenie wezlow chlonnych moze
> oznaczac (internista powiedzial, ze to napewno nic powaznego, ale lepiej
> sprawdzic)?

nikt rozsadny nie moze powiedziec - jest zbyt wiele bardzo roznych
przyczyn takiego powiekszenia aby postawic jakakolwiek wstepna
diagnoze i to jeszcze przez Internet

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-02-28 14:30:21

Od: "fo ma" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w powyzszej odpowiedzi możliwości b.dużo.Lecz nie wiem czemu pomyślałem
sobie od razu , że to choroba narzeczonych czyli mononukleoza zakaźna.foma

pytanie : badanie płynu mózgowo-rdzeniowego
Okulary dla kierowcy !!!
gdzie rodzic w Warszawie?
Grypa - jak najlepiej samemu.
Terapia w komorze hiperbarycznej