Poziom trójglicerydów ponizej normy

1. Data: 2007-03-02 12:02:55

Temat: Poziom trójglicerydów ponizej normy
Od: Rafał M <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam nieznacznie poziom tg ponizej normy, ale zauwazylem ze jestem mniej
odporny na zimno, przy mrozach skura mi sie luszczy staje sie sucha
Czy to ma cos wspolnego z poziomem tg, bo wydawalo mi ze nalezy ich miec
jak najmniej ...

PS
Jeszcze kilkamiesiecy temu mialem podwyzszony poziom tg - niesamowite
jak zywienie moze wplywac na orgranizm- zredukowalem drastycznie maslo
smietankowe

2. Data: 2007-03-02 22:06:10

Temat: Re: Poziom trójglicerydów ponizej normy
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli czegoś nie pszekręcam,
podobno za niski pozim holesterolu ma związek z tarczycą.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

3. Data: 2007-03-04 14:11:26

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora