Praktyczne środki przeciw zaparciom

1. Data: 2004-01-30 12:26:51

Temat: Praktyczne środki przeciw zaparciom
Od: "Paula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanko dotyczące zaparć. Temat znany i lubiany ;-) Mam z tym
problemy od dłuższego czasu i z nowym rokiem postanowiłam coś zrobić. Sporo już
przeczytałam na ten temat, raczej dobrze się odżywiam, uprawiam sport co jakiś
czas, może po prostu mój organizm tak działa. Nie interesuje mnie więc co
powinnam robić na zaparcia, ale konkretne doświadczenia z lekami. Metody
naturalne są mi znane i pewnie dzięki nim jeszce jakoś funkcjonuję, ale czasami
są te trudne chwile kiedy przez prawie tydzień brzuszek jest pełen ;-)
Chciałabym poznać Wasze opinie na temat środków przeczyszczających, bo czasami
muszę z nich korzystać. Nie chcę informacji tylko jakie są leki, bo od tego
mamy reklamy. W aptece, też nie zawsze mówią obiektywnie, bo to zależy od marży
jaka jest na danym leku. Chciałabym Waszych praktycznych opinii ile brałyście,
czego i jak Wam pomogło. No cóż - w sumie te leki wymyślono aby nam pomagać,
więc można spróbować od czasu do czasu.

2. Data: 2004-01-30 12:40:40

Temat: Re: Praktyczne środki przeciw zaparciom
Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwas z kiszonje kapusty. Tylko nie należy wychodzić z domu po spożyciu.
Pozdrawiam - Agnieszka

3. Data: 2004-01-30 13:35:04

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Metody
> naturalne są mi znane i pewnie dzięki nim jeszce jakoś funkcjonuję, ale
czasami
> są te trudne chwile kiedy przez prawie tydzień brzuszek jest pełen ;-)

Nawet jak codziennie na czczo zjesz kilka (kilka, nie całe opakowani;-)
śliwek kalifornijskich i popijesz woda z miodem?
To IMO dobra metoda - nie masz biegunki a same "lekarstwa" sa pyszne.
Ola

4. Data: 2004-01-30 15:50:51

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula wrote:

> [...]
> przeczytałam na ten temat, raczej dobrze się odżywiam, uprawiam sport co jakiś
> czas, może po prostu mój organizm tak działa.

A próbowałaś ustalić razem z lekarzem przyczynę tych zaparć? Może
wiedząc "dlaczego", dowiesz się "jak" ;)
--
Pazdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

5. Data: 2004-01-30 19:36:41

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak Wam pomogło. No cóż - w sumie te leki wymyślono aby nam pomagać, więc

Syrop Normalac - delikatny , nie ma się po nim bóli skurczowych , ani nie
rozrzedza kupki :-)
Może się jedynie po nim przelewać troche w jelitach , ale nie jest to
uciążliwe

pozdr Magda

6. Data: 2004-01-31 11:28:51

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Paula ( a...@p...onet.pl ) wrote :
> raczej dobrze się odżywiam,

Co przez to rozumiesz ? Może właśnie tu trzeba szukać odpowiedzi (przyczyny
twoich dolegliwości) ;)

Pzdr.
Iwona

7. Data: 2004-02-02 17:37:37

Od: "ukasz " <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> powinnam robić na zaparcia, ale konkretne doświadczenia z lekami. Metody
> naturalne są mi znane i pewnie dzięki nim jeszce jakoś funkcjonuję, ale

witam!!

bardzo dobra jest ziemia z morza polnocnego (taka glinka dostepna w
aptekach). jedna lyzka na szklanke wody na czczo. zadnych skutkow ubocznych
wyproznianie jest regolarne. znam przypadek kobiety ktora kilka lat
wyprozniala sie jedynie po senesie nic innego na nia nie dzialalo a teraz
sobie chwali ze sie wyproznia codziennie bez problemu.

pozdrawiam

Wynik EEG - tlumaczenie na polski :)
bóle pleców
soczewki recznie malowane Cantor&Nissel