Problem: Valliant - piecyk gazowy / lazienka

1. Data: 2006-08-11 12:24:29

Temat: Problem: Valliant - piecyk gazowy / lazienka
Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pieck gazowy z tych nowszych ;-). No i ostatnio sie kapie, kapie,
wlaczam wylaczam ciepla wode (no standard) :-). Nagle sie po prosu nie
wlaczyl. W ogole sie wylaczyl i final.

Nie da sie go odpalic. W instrukcji wyczytalem ze czasami sie blokuje,
kiedy nie ma ciagu i trzeba cos tam nacisnac. Rozebralem to dranstwo,
nacisnale to pare razy (oczekiwalem kliku, ale to taki "dzyndzel" co
sobie wisi i jak sie go nacisnie to wchodzi i trafia na nagly opor -
zupelnie nie jak przycisk) ale i tak sie to nie wlaczylo.

Ogolnie zastanawiam sie czy:
1/ zle naciskalem (np. 10 sekund)
2/ bylo male cisnienie a ja mieszkam w niskim bloku i wedlug mechanizmu
piecka - nie bylo ciagu
3/ zespol sie piecyk (ale tak zupelnie nagle i bez powodu??)

Moze ktos z Was ma takie doswiadczenia? Zanim wezme goscia ktory mi
wymieni pol lazienki ;-))) chcialbym sie zapytac.

dzieki z gory.

TMi

2. Data: 2006-08-11 13:57:15

Temat: Re: Problem: Valliant - piecyk gazowy / lazienka
Od: mm <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Opis nie jest zbyt klarowny, ale mnie piecyk regularnie psuje się co dwa , trzy
lata z powody pęknięcia (zużycia) gumowej membrany. Wtedy przepływająca woda nie
włączy gazu.

3. Data: 2006-08-11 14:00:15

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mm" napisał:

> [...]
trzy
> lata z powody pęknięcia (zużycia) gumowej membrany. Wtedy przepływająca

Ty mnie nie strasz! Mam Vaillanta, tego malutkiego MAG mini PL 11-0/0 GX H.
Coś ponad rok mu stuknęło i na razie spokój. Ma tą turbinkę do iskrownika,
więc nie występują żadne elementy co się wciskają jak przy tych ze świeczką.
Jedynie zwłoka pom. odkręceniem kurka a zapłonem ciut przydługa.
Nie miał odbioru ani żadnych regulacji i chyba przez to, albo te typy tak
mają...

P.

4. Data: 2006-08-11 18:56:25

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-08-11 16:00, Niejaki/a Pietrek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Nie miał odbioru ani żadnych regulacji i chyba przez to, albo te typy tak
> mają...

To kto go podlaczal i podbil gwarancje - pan Henio z pod kiosku ?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

5. Data: 2006-08-12 10:24:51

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" napisał:

> To kto go podlaczal i podbil gwarancje - pan Henio z pod kiosku ?

Sam sobie podłączyłem, żadna filozofia ;)
A gwarancję zawsze jeszcze można podbić.

P.

6. Data: 2006-08-12 18:00:49

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-08-12 12:24, Niejaki/a Pietrek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Sam sobie podłączyłem, żadna filozofia ;)
> A gwarancję zawsze jeszcze można podbić.

No to podbij i zglos na gwarancji.

7. Data: 2006-08-13 07:02:54

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tmi" napisał

> [...]
> piecka - nie bylo ciagu
> 3/ zespol sie piecyk (ale tak zupelnie nagle i bez powodu??)

A jak jest sterowany zapłon? Na baterię? Może baterię trzeba wymienić i po
sprawie? A może na turbinę? I się zakamieniła.

Pozdrawiam,
Przemek

8. Data: 2006-08-14 23:11:08

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

> Sam sobie podłączyłem, żadna filozofia ;)
> A gwarancję zawsze jeszcze można podbić.

Próbę szczelności instalacji gazowej zrobiłeś?
Kontrolę działania zabezpieczeń też?
Ustawienie mocy palnika (startowej i min/maksymalnej) - czyli
ciśnienie gazu na dyszach?

pozdrawiam Piotr

9. Data: 2006-08-14 23:12:11

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tmi" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

> Moze ktos z Was ma takie doswiadczenia? Zanim wezme goscia ktory mi
> wymieni pol lazienki ;-))) chcialbym sie zapytac.

Zadzwoń po serwis fabryczny.

pozdrawiam Piotr

10. Data: 2006-08-15 14:41:43

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr_boncza" napisał:

> Próbę szczelności instalacji gazowej zrobiłeś?
> Kontrolę działania zabezpieczeń też?
> Ustawienie mocy palnika (startowej i min/maksymalnej) - czyli
> ciśnienie gazu na dyszach?

Tak, robiłem próbę szczelnośći i zabezpieczenia wszelkie również. Co do
ciśnienia na dyszach to tego akurat nie robiłem. Zostawiłem na
"defaultowych" ustawieniach fabrycznych.

P.

Co sądzicie o takim zestawie do kuchni
Rura w kuchni a zabudowa
naprawa prysznica?