Promocja w PlusGSM dla niepełnosprawnych wzrokowo

1. Data: 2006-11-16 19:17:47

Temat: Promocja w PlusGSM dla niepełnosprawnych wzrokowo
Od: "Jeanne" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jeszcze nie było... (jeśli bylo to przepraszam) PlusGSM 4.09.2006r.
uruchomił promocję Otwarci na świat dla osób z niepełnosprawnością wzrokową.

Cytat:
Teraz każda osoba:
- będąca członkiem Polskiego Związku Niewidomych lub - posiadająca terminowe
bądź bezterminowe orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu
niepełnosprawności (lub równoważne) ze względu na narząd wzroku
otrzyma 50% zniżki na jeden z nowych planów taryfowych Plusa - Godziny lub
może kupić telefon w jeszcze lepszej cenie.

Szczegóły na stronie Plusa.

Jeanne

P.S. Przejrzałam grupę, ale nie znalazłam takiej informacji.