Prośba...

81. Data: 2012-09-26 08:57:20

Temat: Re: Prośba...
Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:15bcn9obnb32o$.c0973yinfzm$.dlg@40tude.net...

> Powtarzam, zę mam pole reply-to wypełnione w CZYTNIKU od samego początku
> jego używania - i dopiero ostatnio kilka niezamierzonych (i dublowanych z
> postami na grupy) maili dostałam, od konkretnych osób - i dzieje się to
> nadal, tylko od TYCH KONKRETNYCH osób.

wybacz - google - nie dość , że źle interpretuje pole replay-to
to nie precyzyjnie zaznacza cytowania
To jest wypowiedź - Stalkera -nie moja.

Natomiast jak juz jesteśmy w temacie
- to używanie reply-to ma sens tylko
wtedy gdy ten adres jest inny od
twojego adresu - podanego w polu from:

Oczywiście możesz go uzywać jak masz na to ochotę
ale skoro gooogle robi z tym problemy
to chyba rozsądniej było by z niego zrezygnować ?

Tak - wiem - Ty jeszcze nigdy w niczym
nikomu/niczemu nie ustapiłaś - więc to tylko
taka retoryczna sugestia :))))))))))

82. Data: 2012-09-26 09:01:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2012 10:08:14 +0200, medea napisał(a):

> Piękność.
>
> Ewa

A to, co robisz, zdaje się "ciepło" i... jak to tam było?
(by XL)

83. Data: 2012-09-26 09:05:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2012 10:57:20 +0200, kali napisał(a):

> [...]
> to chyba rozsądniej było by z niego zrezygnować ?
>
> Tak - wiem - Ty jeszcze nigdy w niczym
> nikomu/niczemu nie ustapiłaś - więc to tylko

Mam sobie usunąć adres do odpowiedzi z grup na priv? Wtedy zablokuję
osobom, z którymi CHCĘ mieć kontakt, możliwość ZAMIERZONEGO wysłania do
mnie maila z grup. Chyba Cię pogięło.
(by XL)

84. Data: 2012-09-26 09:15:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-26 11:05, Ikselka pisze:

> Mam sobie usunąć adres do odpowiedzi z grup na priv? Wtedy zablokuję
> osobom, z którymi CHCĘ mieć kontakt, możliwość ZAMIERZONEGO wysłania do
> mnie maila z grup. Chyba Cię pogięło.

Jak tam czytanie ze zrozumieniem?
Kluczowe wycięłaś:

85. Data: 2012-09-26 09:16:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-26 11:01, Ikselka pisze:

> A to, co robisz, zdaje się "ciepło" i... jak to tam było?

Tobie też już teraz "piękność" źle się kojarzy?

Ewa

86. Data: 2012-09-26 09:21:44

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam sobie usunąć adres do odpowiedzi z grup na priv? Wtedy zablokuję
> osobom, z którymi CHCĘ mieć kontakt, możliwość ZAMIERZONEGO wysłania do
> mnie maila z grup. Chyba Cię pogięło.

Droga IX-i :)))))
Nie tylko pogięło ale i pokręciło
inaczej bym Ci nie odpisywał :))))))

Standardowo polem uzywanym do odpowiedzi
na priv jest pole "from:"
Jest ono obwiazkowe i napewno je masz.

Pole replay-tu jest opcjonalne i uzywane tylko
wtedy gdy chesz by odpowiedazi szły na inny
adres pocztowy niz ten jaki podajesz w polu "from:"
( to raczej dla osób uzywajacych wielu komputerów i wielu kont)

U Ciebie oba te pole sa takie same więc smiało
mozesz zrezygnowac z pola "replay-to" w niczym
nie ograniczając sobie możliwości dostawania
odpowiedzi na priv.

Już całkowicie pomijam sprawę
że nikt rozsądny nie podaje aktualnie
prawdziwego adresu w żadnym z tych pól
- chyba , że potrzebuje viagry,zegarków czy ....
:))))))

87. Data: 2012-09-26 09:48:30

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam sobie usunąć adres do odpowiedzi z grup na priv? Wtedy zablokuję
> osobom, z którymi CHCĘ mieć kontakt, możliwość ZAMIERZONEGO wysłania do
> mnie maila z grup. Chyba Cię pogięło.

A to wybrańcy nie znają jeszcze Twego maila?

qr.a

88. Data: 2012-09-26 09:52:33

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-26 10:57, obywatel kali uprzejmie donosi:

> [...]
>
> Oczywiście możesz go uzywać jak masz na to ochotę
> ale skoro gooogle robi z tym problemy
> to chyba rozsądniej było by z niego zrezygnować ?

Ja to bym się w ogóle i generalnie obraziła na te paskudne google i
przestała z ich wszystkich usług korzystać.

qr.a

89. Data: 2012-09-26 10:22:12

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-26 11:21, obywatel kali uprzejmie donosi:

> Już całkowicie pomijam sprawę
> że nikt rozsądny nie podaje aktualnie
> prawdziwego adresu w żadnym z tych pól
> - chyba , że potrzebuje viagry,zegarków czy ....
> :))))))

Wiedziałam!!!

qr.a

90. Data: 2012-09-26 10:24:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-26 11:21, kali pisze:

> Już całkowicie pomijam sprawę
> że nikt rozsądny nie podaje aktualnie
> prawdziwego adresu w żadnym z tych pól
> - chyba , że potrzebuje viagry,zegarków czy ....

...grona przypadkowych wielbicieli. ;)))

Ewa

Ostatnie pytanie
Polskie Pussy Rayot?
Horyzont zdarzeń.