!!!! Prosba o konsultacje - GYMFITNESS !!!

następny post »
From: "Michał Gawron" <m...@n...katowice.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: !!!! Prosba o konsultacje - GYMFITNESS !!!
Date: Fri, 19 Oct 2001 20:13:02 +0200

Witam wszystkich grupowiczow. (Michal Gawron z Katowic)
Zajrzalem na grupe z zapytaniem i wielka prosba o wyjasnienie pewnej sprawy
gdyz z medycyna nie mam nic wspolnego. (mozliwe, ze temat kiedys byl juz
poruszany ale jestem tu po raz pierwszy - wybaczcie).

W TV od jakiegos czasu pojawily sie reklamy urzadzen (GymFitness, Abttronic
Fitness) do elektrycznej stymulacji miesini brzucha, rak itp. Podobno ma to
w krotkim czasie powiekszyc miesnie i pozbyc sie tkanki tluszczowej. Rowniez
podobno stosuja to juz od dawna sportowcy, kosmonauci i rehabilitanci.

Jak to z tym jest na prawde???

Z tego co ja wiem to przyrost miesni jest zwiazany z pekaniem i pozniejszym
odtwarzniem jakis wlokien w miesniach podczas wykonywania cwiczen silowych.
A te ustrojstwa tylko traktuja miesnie impulsami elektrycznymi - czy to jest
to samo???

Czy to co podaja w tych reklamach jest prawda i czy to rzeczywiscie przynosi
takie efekty???
Jeszcze inna sprawa - czy moze to przynosic jakies EFEKTY UBOCZNE?? lub
wrecz moze byc szkodliwe???

Bardzo prosze o odniesienie sie do tej kwestii, nie za bardzo wiedzialem do
kogo sie z tym zwrocic, wiec moze Szanowni grupowicze cos na ten temat
wiedza?

Z gory bardzo dziekuje :-)