"Provera"- tabletki

następny post »
Date: Wed, 10 Apr 2002 16:04:58 +0200
From: Paloma <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: "Provera"- tabletki

Lekarka w przychodni przyszpitalnej ( ul.Madalńskiego) zapisała mi
tabletki "Provera" 5 mg -
m ę s k i e h o r m o n y !!!
Związane jest to z nadprodukcją pęcherzyków Graffa i ogólnym
osłabieniem. Na tą przypadłość byłam już w w/w szpitalu - jeden
dzień...Niestety żadnej poprawy nie ma i mi dzisiaj lekarka zapisała te
proszki.
Na ulotce jest napisane, że tabletki te nie są wskazane jak ktoś ma
zakrzepowe zapalenie żył...Ja oczywiście miałam to niedawno, bo mnie w
tym szpitalu dorobili weflonem.
Pokazałam pani doktór zaświadczenie/ rozpoznanie od chirurga...Uważam,
że w takiej sytuacji nie powinna mi zapisywać tych proszków.
Jest jeszcze inny problem...Te proszki jako męskie hormony powodują
porost owłosienia tam gdzie nie trzeba, a wypadanie włosów z głowy oraz
trądzik!!! ( tak jest napisane m.in. na ulotce)...Ponieważ włosow na
głowie nie mam za dużo, za to nogi muszę depilować to boję się brać ten
"lek"....a mam to brać przez 10 dni i jak w tym czasie krwawienie nie
ustanie, to znowu mam się zgłosić jako pacjentka na oddział szpitalny.

Proszę o podpowiedzi, co mam robić, bo siły już tracę ( na szczęście
morfologia jeszcze jako taka: czerw.krwinki 3800), ale nie chcę ładować
w siebie progesteronu.
Zależy mi na szybkiej odpowiedzi, bowiem wieczorem "powinnam" zażyć
pierwsze 2 tabletki.
Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi.

paloma