Prózniowe pakowanie żywnosci

1. Data: 2005-09-05 07:50:54

Temat: Prózniowe pakowanie żywnosci
Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Mam pytanie do Was gdzie mozna kupić urzadzenie do prózniowego pakowania
zywności w celu przechowywania żywości w zamrazalniku. Chodzi mi o domową a
nie przemysłową maszynę.
(Vacu)

2. Data: 2005-09-05 09:44:07

Temat: Re: Prózniowe pakowanie żywnosci
Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zywności w celu przechowywania żywości w zamrazalniku. Chodzi mi o domową

O ile dobrze pamiętam do firma Zepter sprzedaje takie urządzenia.
Jest to dosyć drogie i podobno często można coś takiego spotkać w
lombardach, no i na allegro.
np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=62134541

pozdrawiam
anka

3. Data: 2005-09-05 09:47:56

Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-09-05 10:06:12

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taką małą zgrzewarkę domową mam od lat, jestem z niej bardzo zadowolona,
niestety w czsach kiedy ją kupowałam nie bylo funkcji wysysania powietrza.
Ostatnio widziałam taka sama ale próżniowa W Lidlu cena 49,50.(funkcja
odsysania powietrza widoczna z przodu)
Co do Zeptera to taki zestaw kosztowal strasznie drogo.
Wklejam stronę marketu promocja była 2 tygodnir temu ale będac w markecie w
sobotę nie ma zmian w cenie- sama chyba kupię drugą.
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/i.home
Powodzenia:)

5. Data: 2005-09-05 10:54:02

Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Powodzenia:)
>
> --
>Na stronie nie moge znależc tej zgrzewarki,a szkoda bo cena nie jest
wygórowana.:-(. Nie wiem jak wyglad ta z Lidl`a, ale ta Zeptera mi sie
podoba.

Pomidory się suszą :)
żeberka - przepis
piersi kurczaka plu suszone pomidory