Prunus lusitanica

11. Data: 2003-01-27 22:20:15

Temat: Re: Prunus lusitanica
Od: "Piotr.Tomczak" <P...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

ot kwoli uzupełnienia - dostałem wiadomośc iż ponoć w rogowie cobie świetnie
radzi
:)

wiadomości news:2fhZ9.61692$i73.14781406@twister.neo.rr.com...

12. Data: 2003-01-27 22:42:17

Od: "Piotr.Tomczak" <P...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

radze tez sie spytać Pana Andrzeja Sienickiego Szkółka z Wołomina bo chyba
na placu u niego widziałem to cudo

13. Data: 2003-01-28 00:34:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> np władysławowo i okolice helu mozna uznac za 4 strefe klimatyczną czyli jak
> holandia i anglia. co do angli to przeciez pisze the coldest parts of Great
Britain.

Napisane jest "all but the coldest parts of Great Britain", czyli chodzi o cala
Wielka Brytanie z wyjatkiem jej najchlodniejszych czesci. Ale w calej Polsce
z wyjatkiem jej najcieplejszych czesci jest tak zimno jak w najchlodniejszych
czesciach Wielkiej Brytanii. Badz co badz w Londynie roze kwitna caly rok.

Pozdrowienia,
Michal

14. Data: 2003-01-28 00:40:23

Od: "Bpjea" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

O takie wlasnie informacje mi chodzi :) - sa bardzo pokrzepiajace.
Przy okazji - gdzie Pan widzial ta araukarie?

PS: jak widze, lista rozkreca sie dopiero po polnocy :)

pozdrawiam,
Bpjea

15. Data: 2003-01-28 01:20:03

Od: "Bpjea" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybralem sie na strone tejze szkolki: w spisie tam dostepnym nie ma P.
lusitanica.
Oczywiscie zapytam, ale i tak ten adres okazal sie ciekawy z powodu paru
innych gatunkow.
Dziekuje i pozdrawiam,

16. Data: 2003-01-28 09:10:39

Od: "Piotr.Tomczak" <P...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

We Władysławowie w ogrodzie prywatnym - siegała do belki stropowej
trzykondygnacyjnego budynku - znajdę zdjecia to zeskanuje i moge przesłać -
ciekawostka to jej zimowy kolor - cała rudo przebarwiona - wysycenie
antocyjanami? - ciekawe. Właściciel mówił ze tak jest co roku i na wiosne
zielenieje.

17. Data: 2003-01-28 09:17:45

Od: "Piotr.Tomczak" <P...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzeja polecam z wielu powodów - po pierwsze znajomy, po drugie zwariowany
pasjonat, a na jego poczynania zwrócił uwage nawet K. Dolatowski w historii
szkółkarstwa polskiego pisząc przy wielu odmianach - wyszła z uprawy ale
widziałem u Sienickiego.
Między nami musi niedługo zmienic w tej knidze opis Robinia pseudoacacia
Karolina Zamojska - znalazłem egzemplarz tej odmiany na terenie starych
przedwojennych mateczników i mam pomysł na jego rewitalizacje - a propos
ktoś szczepił robinnie?

Ciekawa odmiana z biało pstrym liściem - mozaika barw niczym na Acer negundo
Variegata - ale to nasza odmiana ze szkółek podzameckich hr Zamojkiego.

18. Data: 2003-01-28 09:22:27

Od: "Piotr.Tomczak" <P...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

....suma sumatrum- w tych najcieplejszych regionach Polski - które są jak
najchłodniejsze części Wielkiej Brytanni można sadzić ciekawostki
dendrologiczne mając nadzieje ze przezimują.

wiadomości news:CekZ9.61791$i73.14991980@twister.neo.rr.com...

19. Data: 2003-01-28 09:58:55

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Piotr.Tomczak

> a propos ktoś szczepił robinnie?
> Ciekawa odmiana z biało pstrym liściem - mozaika barw niczym na
> Acer negundo
> Variegata - ale to nasza odmiana ze szkółek podzameckich hr Zamojkiego.

Tez się tak rozłazi podziemnymi rozłogami.
Ja swoją znajduję w najmniej oczekiwanych miejscach, wolę zdecydowanie
Acer negundo.
Szczepić robinnie to lekka przesada :-)
Pozdrawiam, Bogusław

20. Data: 2003-01-28 10:28:36

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEHJDHAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...

Przepraszam, ale czy mowa jest o wiśni czy o robinii?

gdzie kupic miedzian?
Phyllostachys
Skrzynki lęgowe dla ptaków
wakacyjna sylwetka...