gdzie kupic miedzian?

1. Data: 2003-03-04 00:07:39

Temat: gdzie kupic miedzian?
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w aptece?

oczywiście, chodzi o nieszczęsną winorośl, która przez 60 lat była OK, a od
momentu w któym zacząłem o nią dbać już nie jest.
Moon

2. Data: 2003-03-04 07:25:46

Temat: Odp: gdzie kupic miedzian?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moon <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b40qug$3bp$...@a...news.tpi.pl...
> w aptece?
>
> oczywiście, chodzi o nieszczęsną winorośl, która przez 60 lat była OK, a
od
> momentu w któym zacząłem o nią dbać już nie jest.

Z niektórymi moimi roślinami też tak jest. A miedzian dostaniesz w sklepach
ogrodniczych.
Kaśka

Phyllostachys
Skrzynki lęgowe dla ptaków