Przed domem

11. Data: 2008-03-18 00:08:45

Temat: Re: Przed domem
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Everard Took pisze:

> No ale co proponujesz zrobić, skoro legalna ścieżka postępowania nie
> daje rezultatów,

Ja nic nie proponuję ... ja pytam.

W świetle tego:

> Art. 288. § 1. Kto cudzą rzecz niszczy, uszkadza lub czyni niezdatną do użytku,
> podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
> § 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca
> podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

6008

12. Data: 2008-03-18 00:12:07

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Finke pisze:

> niszczy, uszkadza lub czyni niezdatną do użytku,...",

Znam 6 wyroków w *dokładnie* takiej sprawie, gdzie zapadły
wyroki skazujące ... w 5 z tych 6, padł też wyrok z Art. 157. §
1 ... w drugą stronę oczywiście ...

j.w.

6008

13. Data: 2008-03-18 00:13:45

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> Cięzko by było dowieść, że naklejka naklejona na _bocznej_ szybie czyni
> auto niezdatnym do użytku.

Banalnie prosto ... jedyne co ciężkie - to wskazanie sprawcy ...
Wszak są zapisy "przyległe" do PoRD, które mówią jak ma wyglądać
stan techniczny pojazdu ...

> A na poważnie - z tego, co wiem, to wspólnota zasięgała opinii prawnika,
> recz jest bezpieczna.

Taaaa ...

6008

14. Data: 2008-03-18 01:21:05

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli to teren prywatny, to postawcie szlaban lub słupki.
Jesli droga publiczna, to przykro bracie, ale kazdy ma prawo uzywać i parkować, w
końcu Ty też jeździsz czasem na zakupy
na ul. Marszałkowską czy jaka tam u Was jest.
JaC

-----

15. Data: 2008-03-18 05:31:00

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> parkować, w końcu Ty też jeździsz czasem na zakupy
> na ul. Marszałkowską czy jaka tam u Was jest.

Nie wiem o jakim niszczeniu mówi jeden z przdpiśców - nie będzie żadnego
niszczenia. Kretyn będzie tylko musiał stracić trochę czasu na odklejanie.
O niszczeniu w rodzaju przebijania opon, spuszczania powietrza, polewaniu
kwasem karoserii lub ługiem szyb nikt nie mówi.

Na wspomnianej drodze jest znak "zakaz ruchu" z tabliczką "poza
mieszkańcami" (mamy za szybami kartki z nadrukiem: Jestem mieszkańcem bloku
nr X oraz pieczęć wspólnoty) oraz znak zakaz zatrzymywania się i postoju.

Gdyby te lenie ze Straży Miejskiej raz czy drugi dały mandat kierowcom aut
bez kartek, może by było spokojniej. Ale to sa lenie.

Nawiasem mówiąc nie mam nic przeciwko parkowaniu gości w inne dni lub gdy po
prostu nie zajmują wszystkich fragmentów chodnika i poboczy na całek
długości. Niestety w piątki, soboty i niedziele aż się nie chce gdziekolwiek
wyjeżdżać autem.

Feah

16. Data: 2008-03-18 07:30:10

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> [...]

Pod które z tych trzech podpada naklejenie naklejki informacyjnej
i dlaczego?

J.

17. Data: 2008-03-18 07:30:42

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
> [...]

> Banalnie prosto ... jedyne co ciężkie - to wskazanie sprawcy
> Wszak są zapisy "przyległe" do PoRD, które mówią jak ma

konkretnie?

J.

18. Data: 2008-03-18 07:36:42

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> Jakie niszczenie?

Kierowcy w końcu chyba te naklejki zrywają?

pozdrawiam,

mirek

19. Data: 2008-03-18 08:10:26

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirekm <m...@g...pl> wrote:

> Kierowcy w końcu chyba te naklejki zrywają?

Oczywiście. Trwa to co prawda kilkanaście minut do pół godziny,
ale zerwać się jak najbardziej daje.

J.

20. Data: 2008-03-18 08:22:30

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tygodnia często parkują przyjezdni kompletnie ignorując oznakowanie
> (zakazy). Ponieważ lokalna straż miejska równie często olewa nasze
> interwencje szukam jakiejś dokuczliwej metody "walki obronnej".
> Słyszałem o specjalnych naklejkach przylepnych, trudno usuwalnych, które
> kiedyś polecali kierowcy niepełnosprawni aby oblepiać szyby pojazdów
> idiotów parkujących na miejscach wyznaczonych dla niepełnosprawnych.
> Czy gdzieś można takie wielkowymiarowe nalepki nabyć?
> Lub czy ktoś ma inny pomysł na uprzykrzanie życia nieliczącym się z

Rozumiem, że opłacasz czynsz lub inną opłatę za to miejsce i jest ustawiony
stosowny znak drogowy - w takim przypadku wystarczy telefon do policji ew.
spróbuj zrobić zdjęcie i wysłać "donos" do lokalnej komendy. W przeciwnym
razie jest to zwykły czyn chuligański i żadne argumenty nie będą miały
znaczenia dla sądu.

Moskitiery rolowane, roletki podgumowane - opinie z użytkowania
Naprawa pralki
Jaki Piec
jak usunąć długopis z tapicerki?
Baterie blue water ... lub inne z dodatkową wylewką na wode filtrowaną