Przedszkolne dylematy

następny post »
From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Przedszkolne dylematy
Date: Wed, 28 Nov 2007 22:39:41 +0100

Witam,

Tż dzisiaj zaliczył kontrolną rozmowę z przedszkolanką. Fakty są takie,
że Michał ma problem z rysowaniem, źle trzyma kredki, łyżkę. Mamy
ćwiczyć, dużo z nim rysować itd.
Drugi problem Misiek nie potrafi się dzielić zabawkami, reaguje na
zaczepki dzieci popychaniem (ja tu widzę problem pojawienia się
rodzeństwa, wcześniej tego nie było). Trzeci problem i tu jest clou
przedszkolanka uważa, że dziecko ma w domu nadmiar zabawek i jest
totalnie rozkojarzone, nie potrafi się na niczym skupić, bo wszystko już
widziało i ma. I to niestety jest prawda. Jutro mnie czeka poważna
rozmowa z rodzicami i teściową, bo to oni ładują dziecku każdą
pierdółkę, którą zobaczy w TV albo w sklepie. Jak się sprzeciwiam, to
wychodzę na wyrodną matkę.
Teściową zostawiłam tż-towi, ja porozmawiam z rodzicami, tylko pytanie
jak to mądrze rozegrać?
Na pocieszenie swoje dodam, że moje dziecko wg przedszkolanki używa
sformułowań i słownictwa jak prawie 6 latek i w przedszkolu jest, jak
pan kierownik, bo organizuje wszystko:)
--

Paulinka&Michałek(25-04-2002)&Maciek(10-11-2006)