Przepis na bańki mydlane

1. Data: 2006-05-21 15:50:27

Temat: Przepis na bańki mydlane
Od: Mamak z Galicji <mamak112@SPAM_DUPAwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie może jakiś dobry przepis na płyn do robienia baniek
mydlanych? Próbuje różne kombinacje płynu do naczyń z wodą, a efekt jest
kiepski. Jak osiągnąć choć zbliżoną jakość do płynów, które są
oryginalnie wlewane do "urządzeń" służących do robienia baniek mydlanych?
--
_____________________
Mamak z Galicji

2. Data: 2006-05-21 15:58:12

Temat: Re: Przepis na bańki mydlane
Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 May 2006 17:50:27 +0200, Mamak z Galicji
<mamak112@SPAM_DUPAwp.pl> wrote:

> [...]
> kiepski. Jak osiągnąć choć zbliżoną jakość do płynów, które są
> oryginalnie wlewane do "urządzeń" służących do robienia baniek mydlanych?

Chyba wszystko jest kwestią dobrania proporcji - przynajmniej tak było 30
lat temu z Ludwikiem.

Pzdr,
Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info/pH-Nernst-equation

3. Data: 2006-05-21 16:45:57

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamak z Galicji napisał(a):
> [...]
> kiepski. Jak osiągnąć choć zbliżoną jakość do płynów, które są
> oryginalnie wlewane do "urządzeń" służących do robienia baniek mydlanych?

A użyłeś gugla ? Np.
http://www.exploratorium.edu/ronh/bubbles/formulae.h
tml

Adam

4. Data: 2006-05-21 18:11:32

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mamak z Galicji napisał(a):
> Jak osiągnąć choć zbliżoną jakość do płynów, które są
> oryginalnie wlewane do "urządzeń" służących do robienia
> baniek mydlanych?

Dodać gliceryny

Pozdr,
--
ŁK

5. Data: 2006-05-22 20:32:32

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamak z Galicji wrote:
> [...]
> jest kiepski. Jak osiągnąć choć zbliżoną jakość do płynów, które są
> oryginalnie wlewane do "urządzeń" służących do robienia baniek

Pamiętam z dzieciństwa,że bańki robiło się nie z mieszanki płynu do naczyń i
wody a mydlin.
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl ****** http://skocz.pl/bjbu *****

6. Data: 2006-05-29 06:39:22

Od: "Sylwia " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamak z Galicji <mamak112@SPAM_DUPAwp.pl> napisał(a):

> [...]
> kiepski. Jak osiągnąć choć zbliżoną jakość do płynów, które są
> oryginalnie wlewane do "urządzeń" służących do robienia baniek mydlanych?

Szampon Schauma albo zwykły Bambi (taki dziecięcy z kaczuszką), rozrobiony z wodą.

Kod Leonarda a dziecko
Poziom dysleksji - dla miranki
poradźcie proszę?!
Wakacje z dziećmi