Wakacje z dziećmi

1. Data: 2006-05-17 11:25:02

Temat: Wakacje z dziećmi
Od: "Mirek" <mireklak@interia_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :)
Chcielibysmy wreszcie w tym roku wybrac sie z dzieciakami na wymarzone
wakacje nad morze. Sęk w tym że nigdy nie byliśmy nad morzem i nie mamy
pojęcia gdzie i czego szukać.

Proszę Was o radę gdzie warto spędzić urlop z dwojgiem dzeci.

- budżet: 1-1,5 tys. PLN
- czas: początek sierpnia (conajmniej jeden tydzień)
- jak najblizej morza :)
- jak najmniej tłoku

Pozdrawiam i zgóry dziękuję za pomoc.
--
Mirek, Edyta, Emilka 5l, Szymek 2l

2. Data: 2006-05-17 12:34:09

Temat: Re: Wakacje z dziećmi
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mirek napisał(a):

> [...]
>
> - budżet: 1-1,5 tys. PLN
> - czas: początek sierpnia (conajmniej jeden tydzień)

Te 2 ostatnie warunki wzajemnie się wykluczają.

Mam jeden sprawdzony adres we Władysławowie, pensjonat nastawiony na
rodziny z dziećmi, ale nad morze musisz dostać się samochodem ( my
jeździliśmy rowerami z dzieciakami w fotelikach ).

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

3. Data: 2006-05-17 13:19:10

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - budżet: 1-1,5 tys. PLN
> - czas: początek sierpnia (conajmniej jeden tydzień)
> - jak najblizej morza :)
> - jak najmniej tłoku

polecam miejscowość Mrzeżyno
właśnie wybieram się z rodzinką w dniach 5 - 13 sierpnia
my akurat znaleźlismy miejsce w OW Relaks
ośrodek z liczbą 10 domków kempingowych
700 m do morza
i leżący nieco na uboczu
także trochę spokoju i bez tłoku
ale nad samym morzem to tłoku nie ma w godzinach 7.00-9.00 rano jeno
a potem to ludź na ludziu i to z tego co mi wiadomo wszędzie gdzie znajdują
się kąpieliska nad Bałtykiem...
no ale cena 1,5 tys zł na tydzień to niewiele
a na dłużej to chyba że pod namiot...:(

pozdrawiam
anka

4. Data: 2006-05-17 15:59:22

Od: "Maxima" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> - budżet: 1-1,5 tys. PLN
> - czas: początek sierpnia (conajmniej jeden tydzień)

Ja polecam miejscowość Wicie. Byłam tam już dwukrotnie z małymi dziećmi...
miejscowość na razie mało popularna więc i tłoku nie było, do morza
blisko... i na plazy też luźno... przynajmniej w pierwszej połowie lipca :-)

pozdr.
Maxima

5. Data: 2006-05-19 05:12:15

Od: "Mirek" <mireklak@interia_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora