Kod Leonarda a dziecko

1. Data: 2006-05-19 12:57:50

Temat: Kod Leonarda a dziecko
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktos obejrzy -- dajcie znać.
Chcę isc z Byskiem i wolę wiedziec na co się szykowac.
Podobno sceny z Sylasem mocne. Jakby ktoś z Was widział, poprosze o
szybkie info.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

2. Data: 2006-05-19 13:15:41

Temat: Re: Kod Leonarda a dziecko
Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ktos obejrzy -- dajcie znać.
> Chcę isc z Byskiem i wolę wiedziec na co się szykowac.
> Podobno sceny z Sylasem mocne. Jakby ktoś z Was widział, poprosze o
> szybkie info.

a ile Bysiek ma lat?
nie wiem, jak jest w filmie, ale w ksiazce jest kilka drastycznych scen,
zaczyna sie od widoku nagiego trupa, jest pozniej przynajmniej jedno
mordertswo, slabo juz pamietam :]
na film wybieram sie na dniach, wiec jakby co, to dopowiem :)
pzdr
skrzato

3. Data: 2006-05-19 13:37:18

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzato <s...@w...pl> napisał(a):

> a ile Bysiek ma lat?

Prawie 12.

> nie wiem, jak jest w filmie, ale w ksiazce jest kilka drastycznych scen,
> zaczyna sie od widoku nagiego trupa, jest pozniej przynajmniej jedno
> mordertswo, slabo juz pamietam :]

Książkę czytałam i dlatego chciałabym go zabrac -- spodoba mu się.

> na film wybieram sie na dniach, wiec jakby co, to dopowiem :)

No ja tez :)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

4. Data: 2006-05-19 16:02:43

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message
> Jak ktos obejrzy -- dajcie znać.
> Chcę isc z Byskiem i wolę wiedziec na co się szykowac.
> Podobno sceny z Sylasem mocne. Jakby ktoś z Was widział, poprosze o
> szybkie info.

w USA ma kod PG-13 czyli
"Parents Strongly Cautioned. Some material may be inappropriate for children
under 13.
This signifies that the film rated may be inappropriate for pre-teens.
Parents should
be especially careful about letting their younger children attend."

a juz w opisie samego filmu
PG-13 for disturbing images, violence, some nudity, thematic material, brief
drug references and sexual content

mysle, ze nawet jesli ktos pojdzie, to nie zna na tyle Byska czy ten film
splynie po nim jak po kaczce
czy bedzie mial koszmary nocne. moze idz sama, a potem z nim?

iwon(k)a

5. Data: 2006-05-19 16:16:13

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> mysle, ze nawet jesli ktos pojdzie, to nie zna na tyle Byska czy ten film
> splynie po nim jak po kaczce
> czy bedzie mial koszmary nocne. moze idz sama, a potem z nim?

Tak zrobiłam z Gwiezdnymi Wojnami, z I epizodem. Ale miał wtedy 4
lata. Jeśli ostrożni Amerykanie dali 13, to myslę, ze polskie dziecko
rok mlodsze, da radę ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

6. Data: 2006-05-19 16:20:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak zrobiłam z Gwiezdnymi Wojnami, z I epizodem. Ale miał wtedy 4
> lata. Jeśli ostrożni Amerykanie dali 13, to myslę, ze polskie dziecko
> rok mlodsze, da radę ;)

milej zabawy wiec zycze. sama tez w niedziele sie wybieram, mimo, ze
jestem nieco zaskoczona niezadobrymi recenzjami. zobaczymy.

iwon(k)a

7. Data: 2006-05-19 17:02:06

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Prawie 12.
A książkę czytał?
Poważnie pytam, bo obawiam się, że w filmie wszystko jest spłycone, chociaż
trwa 150 minut. Gdyby czytał książkę, pewnie film byłby dla niego łatwiejszy
w odbiorze.
Mój "prawie 13" Młody przeczytał ją parę tygodni temu, przychodził z
pytaniami różnymi, na film chce iść i ja osobiście przeszkód nie widzę.
W różnych grach i kreskówkach jest więcej scen drastycznych :-)

Pozdrawiam
Magdalena

8. Data: 2006-05-20 06:20:06

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 May 2006 19:02:06 +0200, Magdalena W. napisał(a):

> A książkę czytał?
> Poważnie pytam, bo obawiam się, że w filmie wszystko jest spłycone,
> chociaż trwa 150 minut. Gdyby czytał książkę, pewnie film byłby dla
> niego łatwiejszy w odbiorze.

Czytałem tą książkę i nie wydaje aby mogło ją coś spłycić. No
ewentualnie reklamy w miejscach gdzie u Browna kończyły się rozdziały.

puchaty

9. Data: 2006-05-20 19:07:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> Czytałem tą książkę i nie wydaje aby mogło ją coś spłycić. No
> ewentualnie reklamy w miejscach gdzie u Browna kończyły się rozdziały.

Powiem więcej - bojkot filmu proponowany przez kler może dodać całej
fabule głębi ;-).

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2006-05-20 21:18:06

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> milej zabawy wiec zycze. sama tez w niedziele sie wybieram, mimo, ze
> jestem nieco zaskoczona niezadobrymi recenzjami. zobaczymy.

mnie caly czas nie pasuje Tom H. do glownej roli, jakos inaczej wyobrazalam
sobie te postac, ale moze mnie zaskoczy :)
Co do recenzji? No coz, mysle, ze lepszej reklamy miec nie mogli. Gdyby nie
szum wokol ksiazki i filmu, pewnie zainteresowaloby sie nia 10 razy mniej
ludzi. No ale to juz zaczyna byc zupelnie nei zwiazane z tematem grupy, wiec
milkne ;)
pzdr
skrzato

Poziom dysleksji - dla miranki