Przewiany (przeziębiony) mięsień

1. Data: 2004-08-10 03:36:00

Temat: Przewiany (przeziębiony) mięsień
Od: "Marcin Narzyński" <d...@T...USUN.posejdon.net> szukaj wiadomości tego autora

Dwa tygodnie temu chyba przewiało mnie trochę. Zaczął dolegać mi ból mięśnia
w okolicach karku od szyi do lewej łopatki. Zbagatelizowałem sprawę, ale
chyba ostatnio się doprawiłem, bo od trzech nocy ból jest taki, że nie mogę
spać. Co więcej - wczoraj w aptece kupiłem jakąś maść, która miałą pomóc,
ale chyba rozgrzewające działanie maści pogorszyło sprawę.

Czym to wyleczyć? W tej chwili nie mogę znaleźć żadnej pozycji, która
pozwalałaby na rozluźnienie wszystkich mięśni. Ból objawia się jako rożne
stadia pomiędzy szarpaniem a ostrymi ukłóciami.

Pozdrawiam

MN

2. Data: 2004-08-10 15:41:02

Temat: Re: Przewiany (przeziębiony) mięsień
Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Narzyński" <d...@T...USUN.posejdon.net>
napisał w wiadomości news:cf9fqi$hpf$1@news.onet.pl...
> [...]
> pozwalałaby na rozluźnienie wszystkich mięśni. Ból objawia się jako rożne
> stadia pomiędzy szarpaniem a ostrymi ukłóciami.

Do lekarza marsz ! :)

Raczej nie rozgrzewać, a chłodzić, nie lodem, a maścią, do dzioba majamil,
takie leczenie zastosował mój lekarz u mnie,
ale Ty szoruj do lekarza, bo samo raczej nie przejdzie.

Magda

3. Data: 2004-08-10 17:22:30

Od: "Marcin Narzyński" <d...@T...USUN.posejdon.net> szukaj wiadomości tego autora

> Do lekarza marsz ! :)
>
> Raczej nie rozgrzewać, a chłodzić, nie lodem, a maścią, do dzioba majamil,
> takie leczenie zastosował mój lekarz u mnie,
> ale Ty szoruj do lekarza, bo samo raczej nie przejdzie.

Ufff, dzięki za pomoc. Od rana biorę ten majamil, ale do lekarza nie chce mi
się iść. Wiedziałem, że maść rozgrzewająca to zaogni sprawę. Najgorsze, że
maść poleciła mi aptekarka po tym, gdy wyjaśniłem, że chodzi o przeziębienie
mięśnia. "Tak, to na pewno pomoże".

Pozdrawiam
MN

4. Data: 2004-08-11 11:00:26

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Narzyński wrote:

> [...]
> sprawę. Najgorsze, że maść poleciła mi aptekarka po tym, gdy
> wyjaśniłem, że chodzi o przeziębienie mięśnia. "Tak, to na pewno

Mi ostatnio na bol od przewiania (lub przeciazenia i przewiania)
miesni karku i ramienia pomoglo smarowanie voltarenem. Wieczorem
przez kilka dni, opatulic to dobrze i nie siedziec w przeciagu.
--
A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

5. Data: 2004-08-11 12:11:00

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 11 Aug 2004 13:00:26 +0200, A. napisał(a):

> Mi ostatnio na bol od przewiania (lub przeciazenia i przewiania)
> miesni karku i ramienia pomoglo smarowanie voltarenem. Wieczorem
> przez kilka dni, opatulic to dobrze i nie siedziec w przeciagu.

Skuteczny jest też spirytus kamforowy, a najskuteczniejszy to żel Fastum.

Kaja

zatkane uszy
Osrodek ?
Plamienie !!!