problem z chwytakami ;-) [dłonie]

1. Data: 2004-08-10 07:31:35

Temat: problem z chwytakami ;-) [dłonie]
Od: "Lechu" <lehko@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów. Mam taki troche nietypowy problem a
mianowicie chodzi o moje dłonie. Prawie zawsze są mocno czerwone, zimą
aż sinieją. Natomiast gdy siedze przy kompie lub trzymam je nad glowa to
nabieraja dopiero normalnego koloru. Moze kiedys je odmrozilem? a jak
tak to jakie są tego objawy, czy to przechodzi po jakims czasie?
Myslalem ze to moze cos z sercem, krążeniem albo tarczycą bo też sie
często pocą no i tak jakbym kolana tez mial troche za mocno
zaczerwienione. Dodam jeszcze że gdy jest chłodno to robią się bardzo
zimne, natomiast jak jest cieplo to znowu bardzo są rozpalone, gorące.
Dodam jeszcze ze jestem palaczem ok 20szt./dzien no i pije 3-4 kawy
dziennie, oczywiscie browarki z kolesiami ;-), mam 23 lata . Moze nalezy
zmienić ten tryb życia :-|? Bardzo prosze o wypowiedzi co o tym
sądzicie, może ktos z was cos takiego przechodził?

--
pozdr.

2. Data: 2004-08-10 17:42:29

Temat: Re: problem z chwytakami ;-) [dłonie]
Od: kakrysa <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-08-10 09:31, Użytkownik Lechu napisał:
> [...]
> zmienić ten tryb życia :-|? Bardzo prosze o wypowiedzi co o tym
> sądzicie, może ktos z was cos takiego przechodził?

choroba niedokrwienna + odmrozenie ?
chyba to, bo tez tak mam

3. Data: 2004-08-11 07:18:11

Od: "Lechu" <lehko@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> choroba niedokrwienna + odmrozenie ?
> chyba to, bo tez tak mam

a ta choroba niedokrwienia to co to jest? da sie to jakos leczyc
witaminki jeść czy co :-|

--
pozdr.
Leszek

4. Data: 2004-08-11 10:18:11

Od: kakrysa <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ta choroba niedokrwienia to co to jest? da sie to jakos leczyc
> witaminki jeść czy co :-|

no wiesz :)
ja to sam zdiagnozowałem na podstawie wczesniejszych odpowiedzi na
grupie ;) tzn rece sobie na pewno odmrozilem, ale czesto mam zimne stopy
wiec raczej to jest to.
ale nie poradze Ci, co z tym robic, pewnie najlepiej do lekarza.. sam
chyba tez sie przejde w koncu.. bo zima mozna obledu dostac :)

5. Data: 2004-08-11 11:57:42

Od: "Lechu" <lehko@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale nie poradze Ci, co z tym robic, pewnie najlepiej do lekarza.. sam
> chyba tez sie przejde w koncu.. bo zima mozna obledu dostac :)

ok wielkie dzieki

--
pozdr.
Leszek