Przyrządzanie tatara.

311. Data: 2009-01-30 17:04:45

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):

> No tak, masz dwie :-)

No tak, to jest błyskotliwa odpowiedź na miarę naszych Ikselkowych możliwości :->

Justyna

312. Data: 2009-01-30 17:46:27

Od: "Frutka" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JEDEN ludź.
> Na przykład ja ciebie też nie lubię. I ten sam wynik mamy: wszyscy Cie
> lubią, a ja JEDNA nie :-)

Wszyscy źli, wszystko nie tak.
To z Toba jest cos nie tak, nie z innymi.
http://tiny.pl/vjl5
A.

313. Data: 2009-01-30 19:32:28

Od: "Frutka" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma SWOJE miejsce - które przekaże dzieciom i tylko im :-)

Jak będą chciały wrócić na to zadupie;)

314. Data: 2009-01-30 20:32:33

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 16:57, "Bluzgacz" <r...@g...pl>
wrote:

> [...]
> naturze o ktorej zapewne wiekszosc juz sie przekonala.
> To typowy moher. Glosowala przeciw Unii, a teraz chce doic kase - rydzykowa
> mentalnosc. Trzeba byc pozbawionym charakteru - co rowniez wielokrotnie
> udowodnila.
> Ona robi cos z ziemia? NIC nie robi, bo kiedy ma robic, jak kazdy dzien w roku
> siedzi godzinami przed monitorem i sra setki postow tygodniowo.
> Przeciez ta cieniara nie dosyc, ze jest bezrobotna to jeszcze zeruje na innych.

> Sposob wypowiadania sie typowy dla nizin spolecznych. Brawo pariasie!

Tylko odbiera nasze, polskie pieniądze, które być może utonęłyby jako
zapłata za przydziałową Viagrę dla chunijnych urzędasów, którym
narządź już nie staje. A jeszcze masoneria nie dorobiła się mutacji
aby w narządziu wyrastała człowiekowi kość jak psu...

315. Data: 2009-01-30 20:35:58

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 15:18, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> Żeś palnął, jak gołąb na parapet. Mieszkam na wsi. W sześciotysięcznej gminie.
>
> --
> pozdrawiam
> Justyna

Napływowa. Albo aktywistka partyjna z ramienia straży pożarnej lub
leśnej.

316. Data: 2009-01-30 20:38:56

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 17:02, " Bluzgacz" <r...@g...pl>
wrote:

> No i teraz widzisz z kim masz do czynienia.
> Ikselka to najgorszy typ osoby, klamie jak popierdolona, tylko po to, zeby byc
> dobrze odbierana przez innych.
> Typowy przyglup, ktory wszystko co robi w zyciu, robi na pokaz.
>
> Bluzgacz

Mieszkanie nie było odf komuchów, nawet to spółdzielcze - to oni
rozdzielali własność spółdzielców urywając lwią część dlka siebie,
albo w naturze - czyli mieszkania, albo w postaci łapówek, za
przydział poza kolejnością.

317. Data: 2009-01-30 20:44:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 20:32:28 +0100, Frutka napisał(a):

> Jak będą chciały wrócić na to zadupie;)

Na zadupiu rośnie polska przedsiębiorczość, a do stolycy jeździ się
samochodem w odwiedziny - do teatru i po zakupy :-)
Dwie godziny rónicy nie czynią :-)

Czy jesteś usatysfakcjonowana odpowiedzią??
:-)

318. Data: 2009-01-30 20:45:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 18:46:27 +0100, Frutka napisał(a):

> Wszyscy źli, wszystko nie tak.
> To z Toba jest cos nie tak, nie z innymi.
> http://tiny.pl/vjl5
> A.

Jestem zdrowa, wesoła, mam fajne towarzystwo (no, nie tu...) - niczego mi
nie brak :-)

319. Data: 2009-01-30 20:46:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 12:35:58 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Napływowa. Albo aktywistka partyjna z ramienia straży pożarnej lub
> leśnej.

Howgh :-)

320. Data: 2009-01-30 20:47:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 12:38:56 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> [...]
> rozdzielali własność spółdzielców urywając lwią część dlka siebie,
> albo w naturze - czyli mieszkania, albo w postaci łapówek, za

A ludziska myśleli, że im tak dobrze było wtedy, bo dostali resztki...

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?