Przystań-Olsztyn ;-) Jak te dziady to robią!

1. Data: 2003-06-16 17:12:06

Temat: Przystań-Olsztyn ;-) Jak te dziady to robią!
Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po powrocie z weekendu w Olsztynie.
Znacie restaurację Przystań tamże? Nie dość, że miejsce cudowne, to jeszcze
żarcie pycha!!!! Co więcej, nie podupadło od zeszłego roku, bo niestety
często się tak zdarza (odpukać). A na przystawkę każdy dostaje chlebek -
własnej roboty - z pastą jajeczno-rybną. I tu moje pytanie - do tych, co
może mieli tę przyjemność. Może udało Wam się wyciagnać od nich coś o tej
paście? Bo jak robię w domu, to nie to samo. Tyz dobra, ale... Wiem, ze
jajko i ryba wędzona i co dalej? Pozdrawiam i polecam gorąco - warto
pojechać do Olsztyna - choćby i tylko na obiad :-))) Zwłaszcza, jak ktoś
mieszka w takim brzydkim betonowym miejscu jak ja. Agata

1. Data: 2003-06-16 22:46:34

Temat: Re: Przystań-Olsztyn ;-) Jak te dziady to robią!
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> Witam po powrocie z weekendu w Olsztynie.
> Znacie restaurację Przystań tamże?

A gdzie dokładniej się ona znajduje? Może jakaś wskazówka?

1. Data: 2003-06-17 06:20:04

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata N." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> często się tak zdarza (odpukać). A na przystawkę każdy dostaje chlebek -
> własnej roboty - z pastą jajeczno-rybną. I

skoro smacznie i ladnie to czemu "dziady"??

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-06-17 06:20:53

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojechać do Olsztyna - choćby i tylko na obiad :-))) Zwłaszcza, jak ktoś
> mieszka w takim brzydkim betonowym miejscu jak ja. Agata

Nie mialam okazji sprobowac pasty z restauracji Przystan, natomiast ja oprocz
ryby i jajek dodaje cebulke i ogorki kiszone lub konserwowane (zamiennie moze
byc papryka swieza lub konserwowana) oraz odrobine musztardy i majonez.
Doprawiam pieprzem i sola. Bardzo lubie ta paste, nie lubie natomiast
wydlubywac osci z makreli (bo najczesciej robie ja z makreli).

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-17 09:31:04

Od: "flower" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata N. napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam po powrocie z weekendu w Olsztynie.
>Znacie restaurację Przystań tamże?

Oni tam mają jeszcze taką dalekowschodnią restaurację, na początku (lub
końcu) deptaka, przy rzece, naprzeciwko antykwariatu. Wszystkim
serdecznie polecam, jedzenie przepyszne, ceny jak na ilość i jakośc IMHO
niskie.

"Dla podkreślenia wagi moich słów siłacz palnie pięścią w stół"
Kajko i Kokosz, "Szkoła latania"

1. Data: 2003-06-18 13:04:13

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> A gdzie dokładniej się ona znajduje? Może jakaś wskazówka?

Ul. Jeziorna, nad jeziorem Krzywym.

1. Data: 2003-06-18 13:05:34

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

Ups... Za bardzo się pospieszyłam. Dojeżdża się Bałtycką (tą co na Pasłęk) i
w lewo na światłach za wiaduktem, a potem w prawo przed jeziorem.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2003-06-18 13:06:31

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> skoro smacznie i ladnie to czemu "dziady"??

Ojej, to taki żart. Niemal pieszczotliwie ;-) Dziady, bo nie chcą powiedzieć
jak.

placki ziemniaczane
WAFLE
cycki murzynki